"Попрошу вибачення, недорого"

1848 0

Ми у соцмережах:

Коли сам не можеш попросити вибачення у близької людини, можна звернутися по допомогу до професіоналів. У Рівному вже декілька років існує спеціальна служба, яка за гроші попросить вибачення в ображеної кимсь людини. І не просто так, а з квітами, подарунками, а якщо потрібно — віршами та лірикою…

Таку незвичну послугу пропонує своїм клієнтам вже відома у місті "Міжнародна служба привітань", філіали якої є у 178 країнах світу. — "Служба привітань" існує вже 15 років, — розповідає керівник як Рівненської філії, так і всеукраїнського представництва МСП Володимир Карабачинський. — Кілька років тому до нас звернувся хлопець, який посварився зі своєю дівчиною. Він попросив допомогти помиритися, і я вирішив спробувати. Замовник купив величезний букет троянд, написав ліричний вірш, який я потім зачитав. Весь її відділ на роботі ридав, а дівчина і оком не моргнула — мовляв, не пробачила. Щоправда, потім цей хлопець подзвонив і попросив допомогти ще пропозицію одруження цікаву зробити. Залежно від складності виконання замовлення коштує така послуга від 20 до 120 гривень. Плюс оплата додаткових послуг — квітів, подарунків, транспорту тощо. До вибору подарунка чи букета у МСП підходять дуже ретельно. Усі замовлення виконують професійні флористи, яким заборонено робити букети з целофаном чи папером. Ціни, як і стандарти обслуговування, встановлює центральний офіс міжнародної компанії, який знаходиться в Росії. Люди звертаються до сторонніх осіб, оскільки іноді так легше вирішити проблему, майже як у ситуації із психологом, вважає професійний "вибачальник". Тому в його роботі потрібно вміти розбиратися у людських проблемах. Хоча б для того, щоб зрозуміти, коли замовник говорить про стосунки з ображеною людиною неправду: — Майже всі замовлення починаються з брехні. Спочатку просять приїхати і вручити квіти якійсь людині, а потім з'ясовується, що вона була дуже чимось ображена. Був випадок, коли до нас прийшов дуже багатий чоловік, який пообіцяв навіть подарувати авто, якщо все пройде добре. Я зустрівся з вказаною ним жінкою, мешканкою села, в ресторані, а вона, почувши прізвище замовника, ледь букет не викинула в сміття. Виявилося, що наш замовник — батько її дитини, який багато років тому просто зник з її життя і не давав про себе знати. Наприкінці бесіди я навіть не посмів запитати, чи пробачила вона, хоча завжди повинен це робити. І ось наступного дня замовник приходить в офіс і вимагає повернути гроші зі словами: "Ви ж обіцяли! А за свої вчинки треба відповідати!". Ось тут я і зірвався. Наша служба не гарантує замовнику, що людина, в якої просять вибачення, обов'язково пробачить. Вважається, що замовлення виконано, якщо контакт з клієнтом відбувся. Фахівець з привітань і вибачень запевняє, що його організація цінує насамперед щирість, відвертість і усвідомлення своєї провини людини, яка просить вибачення. — За телефонним замовленням однієї жінки ми просили вибачення в її мами, в якої донька, яка поспішала у відрядження, вибила з рук кружку з чаєм. Думаю, якщо людина переживає через таку ситуацію, вона щира у своїй любові до близької людини.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також