Поради споживачам

1432 0

Ми у соцмережах:

Під час придбання товару чи замовленні послуги вимагайте розрахунковий документ, укладайте письмовий договір. Не купуйте товару без інформації, або якщо інформація викладена незрозумілою мовою. Ви маєте право вимагати документи про якість та походження товару.

Під час придбання товару чи замовленні послуги вимагайте розрахунковий документ, укладайте письмовий договір. Не купуйте товару без інформації, або якщо інформація викладена незрозумілою мовою. Ви маєте право вимагати документи про якість та походження товару. Якщо купуєте харчові продукти, звертайте увагу на термін придатності, а також на умови їхнього зберігання. Ви маєте право на контрольне переважування продуктів. Свої претензії ви маєте право внести у книгу відгуків і пропозицій, яка знаходиться у «куточку споживача». У разі виявлення протягом гарантійного строку недоліків ви маєте право на: пропорційне зменшення ціни; безплатне усунення недоліків; відшкодування витрат на усунення недоліків товару. При придбанні складної побутової техніки продавець зобов’язаний продемонструвати роботу приладу та заповнити гарантійний талон встановленого зразка. Замовляючи послугу, уважно прочитайте договір і лише тоді поставте свій підпис. Після виконання робіт (послуг) виконавець зобов’язаний видати споживачеві гарантійний талон. Стосовно продукції, на яку строк придатності не встановлено, споживач має право пред’явити продавцю (виробнику, виконавцю) вимоги, якщо недоліки було виявлено протягом двох років, а стосовно будівництва — десять років. У разі претензій до якості житлово-комунальних послуг уважно читайте договір, який ви уклали із виконавцем послуг, там передбачений порядок захисту ваших прав. Ви маєте право впродовж 14 днів з дня купівлі товару обміняти його або отримати назад гроші, якщо товар не підійшов вам за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром тощо, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ. Ви маєте право обміняти товар або повернути сплачені за нього кошти впродовж гарантійного терміну, якщо в товарі виявлено суттєвий недолік. Щоб захистити свої права в управлінні у справах захисту прав споживачів у Рівненській області або у суді, вам необхідні документи, що підтверджують відмову в реалізації ваших прав суб’єктом господарської діяльності. Звертайтеся у громадську приймальню управління у справах захисту прав споживачів у Рівненській області (м. Рівне, вул. С. Петлюри, 5), яка працює щоденно з 10.00 до16.00 (крім суботи та неділі), телефони: 22-14-23; 63-38-55.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також