Посол України в ООН Сергій Кислиця став головним героєм нової рекламної кампанії українського бренду чоловічого одягу Indposhiv. Він позував у костюмах бренду, тримаючи на руках собаку, для фотографа Олександра Маслова, відомого своїми роботами для The New York Times, Esquire та Forbes.
Про це повідомляється на сторінці Indposhiv в Instagram.
За словами засновників бренду, Кислиця знявся для кампанії, присвяченої незламності українського духу.
- Indposhiv Bespoke вже понад 15 років працює над тим, щоб кожен чоловік, обираючи наші костюми, відчував свою унікальність та силу. Ми віримо, що елегантність проявляється у характері та відданості своїм принципам. Сергій Кислиця, як частина нашої нової кампанії, уособлює ці риси та допомагає передати нашу місію – бути не просто брендом, а символом незмінної якості та характеру, – розповіла засновниця Indposhiv Bespoke Катерина Возіанова.
Коротко про повідомляє, що Indposhiv не вперше обирає героями своїх кампаній медійних осіб. У жовтні 2022-го для бренду знявся адвокат і військовослужбовець Масі Найєм, який втратив око на фронті, а в травні цього року обличчям Casual колекції став шоумен Андрій Бєдняков.
Вишиванки бренду Indposhiv кілька разів носив президент Володимир Зеленський. Він з'являвся на публіці в сорочці, де замість традиційних орнаментів були зображення півня з Бородянки, військовослужбовця з коханою, танка, БТР, квітів та дерев, що проростають незважаючи на війну.