Посол України в ООН став обличчям колекції одягу Indposhiv

Посол України в ООН Сергій Кислиця став головним героєм нової рекламної кампанії українського бренду чоловічого одягу Indposhiv. Він позував у костюмах бренду, тримаючи на руках собаку, для фотографа Олександра Маслова, відомого своїми роботами для The New York Times, Esquire та Forbes.

1 хв. читання

Про це повідомляється на сторінці Indposhiv в Instagram.

За словами засновників бренду, Кислиця знявся для кампанії, присвяченої незламності українського духу.

Indposhiv Bespoke вже понад 15 років працює над тим, щоб кожен чоловік, обираючи наші костюми, відчував свою унікальність та силу. Ми віримо, що елегантність проявляється у характері та відданості своїм принципам. Сергій Кислиця, як частина нашої нової кампанії, уособлює ці риси та допомагає передати нашу місію – бути не просто брендом, а символом незмінної якості та характеру, – розповіла засновниця Indposhiv Bespoke Катерина Возіанова.

Коротко про повідомляє, що Indposhiv не вперше обирає героями своїх кампаній медійних осіб. У жовтні 2022-го для бренду знявся адвокат і військовослужбовець Масі Найєм, який втратив око на фронті, а в травні цього року обличчям Casual колекції став шоумен Андрій Бєдняков.

Вишиванки бренду Indposhiv кілька разів носив президент Володимир Зеленський. Він з’являвся на публіці в сорочці, де замість традиційних орнаментів були зображення півня з Бородянки, військовослужбовця з коханою, танка, БТР, квітів та дерев, що проростають незважаючи на війну.

 

Поділитися цією статтею