Розповідає 73-річний завгосп підприємства «Рівнеоптторг» Георгій Максютинський:
— На цьому підприємстві я працюю майже 50 років. За радянських часів проблем із транспортом не було — їздив автобус і можна було без зайвих проблем дістатися додому. Згодом, у наш час, декілька разів пускали маршрутку, але водії постійно скаржилися на погану дорогу і згодом взагалі перестали їздити. І ось вже декілька років поспіль працівники нашого і поруч розташованих підприємств змушені щодня ходити кілька кілометрів пішки. Я вже підрахував, що до найближчої зупинки на РУМі чи біля РЗВА потрібно йти приблизно 20-25 хвилин. До того ж немає жодних гарантій, що вдасться втиснутися в ці маршрутки, оскільки в години пік через такий потік людей вони їздять переповнені. Достатньо лише подивитися, скільки людей іде вулицею Старицького в напрямку зупинок після 17-ї години. Втім, схоже, ні міським чиновникам, ні приватним перевізникам до цього немає ніякого діла.
Коментар начальника Рівенського міського управління транспорту і зв’язку Василя Сливки:
— Ми вже робили декілька спроб пустити маршрутки вулицею Старицького. Як виявилося, вони себе не окуповують. Більшість людей вже звикла ходити пішки до найближчих зупинок. А ті декілька чоловік, які зранку і ввечері проїдуться у маршрутці, перевізникам погоду не роблять, оскільки цілий день автобуси ганяють в обидва напрямки з порожніми сидіннями. Ми постійно вивчаємо пасажиропотік і, враховуючи побажання рівнян, намагаємося запроваджувати у місті по декілька нових маршрутів. Наприклад, нині обкатується маршрут №40, який їде майже через усе місто, а головне, сполучає вулицю Дворецьку з мікрорайоном «Ювілейний», чого раніше не було. Втім, якщо з боку пасажирів попиту на нові маршрути немає, то доводиться від них відмовлятися.





