І вона не належить ПрАТ «Рівнеобленерго».
У четвер , 23 травня, близько 22.00 до колцентру «Рівнеобленерго» почали надходити повідомлення про знеструмлення споживачів у районі Грабник, 12 школи, автовокзалу, вулиць Відінської, частково на Соборній, Золотіївській.
Фахівці «Рівнеобленерго» негайно почали встановлювати причину аварійного відключення та паралельно проводити роботи з відновлення електропостачання. Частині споживачів це вдалося зробити о 23.00, повністю електропостачання було відновлено близько 01.00 24 травня.
Аналіз причини аварійного відключення, через яке без електропостачання залишилася значна кількість споживачів обласного центру, показав: задіювати до ремонтних робіт практично увесь персонал міського РЕМ довелося через пошкодження абонентської кабельної лінії в районі пивзаводу, що не належить «Рівнеобленерго». Про необхідність ремонту обладнання «Рівнеобленерго» вже не раз повідомляло його власникам.
Менеджер із зв’язків з громадськістю ПрАТ "Рівнеобленерго" Алла Ліхачова повідомила РВ, що загалом від початку року у Рівному сталося 10 аварійних знеструмлень через пошкодження абонентських мереж чи електрообладнання. Щоразу власникам повідомлялося про необхідність усунення проблеми та утримання мереж у належному стані. Відповідальними за належне утримання електромереж та електрообладнання, згідно з законодавством, є його власники!
На жаль, через невиконання ними своїх зобов’язань страждають споживачі, а до робіт з ліквідації наслідків аварійних відключень щоразу змушені долучатися фахівці «Рівнеобленерго». І це в той час, як за програмою капітальних ремонтів у 2018 році працівниками нашої компанії було полагоджено понад 650 трансформаторних підстанцій, понад півтисячі силових трансформаторів, близько 2 тисяч кілометрів повітряних ліній електропередач у всіх районах області. Загалом витрати «Рівнеобленерго» на ремонт електромереж у 2018-му році склали 27 млн.грн.