Придбав квиток і стій?

1749 0

Ми у соцмережах:

Придбав квиток і стій?

Знаючи, що у п’ятницю транспорт переповнений, рівнянка Ольга придбала автобусний квиток до Кузнецовська із зазначеним у ньому місцем заздалегідь. Але, розповідає п. Ольга, їхати довелося без комфорту: — Автобус приїхав на платформу автовокзалу уже наполовину заповненим.

Знаючи, що у п’ятницю транспорт переповнений, рівнянка Ольга придбала автобусний квиток до Кузнецовська із зазначеним у ньому місцем заздалегідь. Але, розповідає п. Ольга, їхати довелося без комфорту: — Автобус приїхав на платформу автовокзалу уже наполовину заповненим. Я сподівалася, що водій спочатку посадить пасажирів з квитками. Але водій зачинив двері в автобусі зсередини на замок. Напевне, для того, щоб зібрати гроші з тих, кому пощастило сісти в автобус раніше. Врешті водій відчинив двері й почав пускати пасажирів з платформи. Коли я зайшла, моє місце в автобусі було зайняте. Я попросила звільнити місце і показала квиток, але пасажирка відмовилася це зробити, хоч квитка не мала. Звернутися за вирішенням проблеми до водія я не змогла: автобус був щільно заповнений пасажирами (їх стояло десь до 30 осіб), а моє місце — майже ззаду. Тому довелося стояти майже всю дорогу. Це при тому, що я за квиток у касі заплатила більше, ніж брав в автобусі з пасажирів водій. Тож виходить, що краще квиток у касі автовокзалу не брати. Адже це і дорожче, і не гарантує місця в автобусі.

Коментарі Людмила Замрій, начальник відділу обласного управління транспорту й розвитку інфраструктури : — У даному випадку водій порушив правила посадки і висадки пасажирів — автобус повинен заїжджати на платформу порожнім. Стежити за тим, як здійснюється посадка, мають станційні диспетчери. У той день на автовокзалі працювало усього три диспетчери, і вони не встигали це робити, адже наплив пасажирів був дуже великий. Як діяти пасажиру в подібних випадках? Звертатися до станційного працівника. Він зобов’язаний посадити пасажира на вказане у квитку місце в автобусі або на інший автобус за даним напрямком. Пасажир, якщо його при наявності квитка залишили без місця, має право відмовитися від поїздки і здати квиток у касу вокзалу. Йому повернуть повністю за нього гроші. При виникненні подібних непорозумінь, проблем з пасажирськими перевезеннями, можна звертатися до нас в облдержадміністрацію письмово або телефонувати за номером: 695296. Іван Пінчук, голова правління Кузнецовського АТП15637: — Ми вже викликали водія на комісію з транспортних порушень. Якщо він допустить ще раз подібне, буде звільнений з роботи. Пасажири, які їздять нашими автобусами, при виникненні проблем з перевезеннями можуть телефонувати до нас в АТП: (03636) 22574.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також