Конкурс для креативних і творчих «майстрів художнього слова» оголосив Національний університет водного господарства та природокористування. Він просить допомогти йому із слоганом — своєрідним формулюванням місії закладу.
Конкурс для креативних і творчих «майстрів художнього слова» оголосив Національний університет водного господарства та природокористування. Він просить допомогти йому із слоганом — своєрідним формулюванням місії закладу. У 2015 році «водник» готується відзначити століття з дня заснування. І, як кажуть у закладі — «у повному маркетологічному озброєнні». Тому рівнянам, в тому числі й багатьом своїм випускникам, університет пропонує спробувати сформулювати їхнє гасло. Воно, за задумом авторів ідеї, мало б у доступній формі донести суть навчального закладу, його головну мету. Слоган повинен бути не більше 35 слів, ідеї приймають до 15 лютого. Свої варіанти можна надсилати на електронну скриньку t.v.niverchuk@nuwm.edu.ua. Результати конкурсу оголосять на сайті НУВГП 20 лютого. А переможцю обіцяють смачний подарунок.