Пригода на трасі Київ-Чоп: на автомобіль впала електроопора

1895 0

Ми у соцмережах:

Пригода на трасі Київ-Чоп: на автомобіль впала електроопора

Водіям потрібно тепер стежити не лише за дорогою, а й зазирати через лобове скло вгору — аби раптом на авто не звалилася котрась із опор.

АНТОПІЛЬ2 У понеділок на трасі Київ-Чоп у селі Антопіль ліхтар на 12-метровій опорі звалився на дах автомобіля «Nissan». На щастя, ні водій, директор фірми «Нива Експерт» Ярослав Васюк, ні його пасажир не постраждали. Автомобільне скло та дах витримали вагу опори. Втім, авто тепер потребує ремонту. Гарантувати, що найближчим часом на чийсь капот не звалиться ще один ліхтар, не можуть. Усі опори, які ставили під час будівництва дороги Київ-Чоп до Євро-2012, мали рік гарантії, як, до речі, і укладений на дорогу асфальт. Микола Козачок, заступник начальника Служби автомобільних доріг у Рівненській області:

— Одразу після падіння електроопори на місце виїхала комісія. Можу стверджувати, що опора не була пошкоджена, а отже, це заводський брак. Вона відірвалася на місці кріплення, біля самої землі. Опора має 12 метрів висоти, зроблена з бляхи, 4 сантиметри в діаметрі і оцинкована. Опори під час вітру можуть коливатися у радіусі до 60 см. Під час виготовлення це передбачається, проте у випадку з опорою, яка впала, процес виробництва, мабуть, порушили. Окрім того, можливо, вібрація від авто вплинула. Замість опори, що впала, вже поставили нову. У нас у бюджеті передбачено кошти на заміну опор, які пошкоджені внаслідок ДТП. Це перший такий випадок з моменту завершення будівництва траси Київ-Чоп, тобто з 2011 року. Цю ділянку дороги Київ-Чоп робила турецька фірма «Онур». Де вона купувала опори — ще не знаю. Власнику пошкодженого авто потрібно звертатися до підприємства «Дорстрой Монтаж Київ», яке виграло тендер і якому ми передали всі об'єкти освітлення на Київ-Чоп. До підприємства висувати претензії, що не догледіло, ми не можемо. Вони безпосередньо мають стежити, чи всюди світяться лампочки, чи ліхтарі правильно зігнуті, чи є електропостачання. Дефект внизу могли просто не помітити. Натомість ця фірма за тиждень, вигравши тендер, відновила освітлення на всіх ділянках дороги Київ-Чоп, де ліхтарі не світилися рік. Протягом 10 днів перевірять усі опори над трасою Київ-Чоп, аби подібного не повторилося.
Ярослав Васюк, директор фірми «Нива Експерт»:
— Я не бачив, що падає опора. Склалося враження, неначе хтось несподівано шлагбаум якийсь опустив. На щастя, я інстинктивно вирулив правіше, тому опора пошкодила лобове скло, дах, але не зачепила багажника. Скло посипалося всередину трохи, але ні мене, ні колегу не поранило. Пошкоджень авто зазнало, але сподіваюся, що кошти компенсують хоча б частково. Служба автодоріг наразі йде назустріч у вирішенні цього питання.
Алла САДОВНИК.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також