Образ Італії у світовому кіно більше не асоціюється з мафією — тепер він служить уособленням гарного смаку. Це відбувається тому, що італійські виробники одягу, автомобілів та інших товарів активно використовують кіно для пропаганди своїх марок. До такого висновку дійшли автори дослідження італійської маркетингової компанії «Ета Мета». Вони проаналізували понад 400 американських фільмів, які домінували у світовому прокаті за останні роки.
Образ Італії у світовому кіно більше не асоціюється з мафією — тепер він служить уособленням гарного смаку. Це відбувається тому, що італійські виробники одягу, автомобілів та інших товарів активно використовують кіно для пропаганди своїх марок. До такого висновку дійшли автори дослідження італійської маркетингової компанії «Ета Мета». Вони проаналізували понад 400 американських фільмів, які домінували у світовому прокаті за останні роки. За їхніми підрахунками, у 73% голлівудських кінокартин є присутнім той або інший «атрибут» Італії у вигляді товарів місцевих фірм. У 68% фільмів герої одягнені в одяг італійських марок. У багатьох інших стрічках присутні також автомобілі, мотоцикли, ювелірні вироби, меблі, домашній посуд, вино і харчові продукти італійського виробництва. В багатьох випадках ці товари з’являються у фільмах на вибір художників-постановників. Наприклад, вони звертаються до італійських фірм із запитом надати їм костюми для дійових осіб. Проте в багатьох випадках товари тих або інших фірм спеціально з’являються в кадрі у вигляді прихованої реклами, завдяки спеціальним договорам між авторами фільму і компаніями. Вартість таких контрактів з «розміщення продукції» часто обраховується мільйонами доларів.