Природний добір перевізників: виживають найміцніші. І найбільші

1584 0

Ми у соцмережах:

Природний добір перевізників: виживають найміцніші. І найбільші

У вересні цього року закінчуються терміни дії 122 договорів по міських пасажирських перевезеннях у Рівному. Відтак перевізники — власники цих договорів першими відчують усі переваги та недоліки нових умов проведення конкурсів. У міському управлінні транспорту впевнені, що нові правила проведення конкурсів зроблять цю процедуру максимально прозорою.

За новими правилами, кожен пункт умов передбачає певну кількість балів. Відтак потенційний перевізник, прочитавши умови і порахувавши свої бали, зможе сам оцінити власні шанси на перемогу. А певна категорія перевізників, як прогнозують в управлінні транспорту, взагалі відмовиться від участі у конкурсі. — Відмовляться дрібні перевізники, — стверджує начальник управління Віталій Миронюк. — Зокрема ті, хто має один або два автобуси на маршрутах. Це все тому, що згідно з новими правилами всі перевізники повинні мати резервний транспортний засіб. А їм купувати ще один автобус буде економічно недоцільно. Зрозуміло, що дрібних перевізників ці умови просто виб’ють з ринку автоперевезень. Натомість пасажири отримають більш якісне і безпечне обслуговування. Нові зміни «зіграють на руку» транспортним підприємствам, які мають великий автопарк і потужну спеціалізовану технічну базу для ремонту та обслуговування власного пасажирського транспорту. Крім того, нова бальна система враховуватиме і вік автотранспорту — чим новіший автобус чи маршрутка, тим більшу кількість балів набере їхній власник. Впливатиме на кількість балів, щоправда, у бік зменшення, і наявність в конкурсанта порушень правил дорожнього руху, ДТП чи попереджень від відповідних контролюючих служб. За цим стежитимуть представники Державтоінспекції, які є членами конкурсного комітету. Сьогодні, за словами пана Миронюка, у міських перевізників є вже 14 попереджень — це, в основному, порушення інтервалів та графіків руху, а також невчасний виїзд чи з’їзд з маршрутів. Можливе ще одне нововведення — у вересневому конкурсі не зможуть взяти участі власники переобладнаних маршруток. Адже для допуску до конкурсу вони мають пройти обов’язкове технічне обстеження на безпечність свого транспортного засобу й отримати відповідний висновок. Наразі ж пройти його неможливо, оскільки досі не визначено лабораторії, в яких перевізники мають проходити таке обстеження. Пан Миронюк каже: ця проблема тимчасова. В усякому разі, до наступного конкурсу, який має відбутися у грудні, власники переобладнаних автобусів зможуть пройти обстеження і, відповідно, брати участь у конкурсі. Загалом, за статистикою, місцевих пасажирів обслуговує 161 перевізник. Приблизно половина їхніх транспортних засобів є переобладнаними. Влад ІСАЄВ.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також