Про розподіл платіжок, перспективу та плани розвитку газової галузі Рівненщини

907 0

Ми у соцмережах:

Про розподіл платіжок, перспективу та плани розвитку газової галузі Рівненщини

Робоча нарада з колективом Дубенської, Млинівської, Демидівської та Радивилівської дільниць відбулася на базі Дубенського відділення АТ «Рівнегаз». У ній взяли участь голова правління АТ «Рівнегаз» Петро Дубас, комерційний директор Віктор Осницький і технічний директор Олександр Климчук.

На сьогодні газова компанія є лідером у питаннях сервісного обслуговування. На даний час 75% споживачів природного газу мають змогу отримувати весь спектр послуг у центрах обслуговування клієнтів (ЦОК). Зараз на території Рівненщини працює 6 таких ЦОКів: у Рівному, Здолбунові, Дубні, Костополі, Березному та Сарнах. У цьому році заплановано відкриття ще трьох: у Млинові, Корці та Острозі. У планах — розширення простору для самообслуговування. У нових ЦОКах будуть встановлені термінали, через які споживач самостійно зможе отримати відповіді на свої запитання. Відкриваючи ці заклади, компанія, як правило, орієнтується на їхнє доступне розташування.

Для зручності та комфорту клієнтів є й онлайн-сервіси. Зареєструвавшись в Особистому кабінеті через 104ua, споживач, не відвідуючи ЦОК, зекономить свій час, стежитиме за станом свого рахунка та зможе сплатити за отриману послугу. Зручно і швидко можна передати покази, розрахуватися за газ та транспортування за допомогою таких додатків, як Viber та Telegram. Про ці онлайн-сервіси потрібно активно інформувати клієнтів.

Петро Дубас розповів, що Регіональна газова компанія за останні роки структурувала всі напрями своєї діяльності. Зокрема, це стосується технічної політики, обслуговування підземних газопроводів, будівництва та введення в експлуатацію. Уніфіковано підприємства у обліку, структуровано роботу в плані продажів та в обслуговуванні клієнтів, у стандартах організації управління, заміни шафових-регуляторних пунктів (ШРП). Їх випускатимуть у Львові, де працює цех із випуску газового обладнання. Наразі там виготовляють 10 типів ШРП із регулятором.

Одне із стратегічних завдань товариства — редизайн газових мереж. Наше підприємство може прокачувати до 5 млрд куб. м газу, адже колись будували газопроводи з перспективою розвитку. Проте зараз спостерігаємо скорочення обсягів споживання газу. Тому потрібно думати, як модернізувати мережі, здійснювати заміну ШРП і т.д., — зазначає Петро Дубас. — Ми поступово ставимо нові шафові, перевіряємо газопроводи сучасними приладами, працюємо над автоматизацією служби метрології, робимо все, аби бути сучасним, технічно оснащеним підприємством. І наразі можемо цим пишатися. Ми також вдосконалюємо сферу послуг, працюємо над комплексним обслуговуванням. Так, споживач, який уклав договір на транспортування газу, може отримати платіжку і на оплату електроенергії. Незабаром буде створено відділ, який продаватиме газове обладнання, а також надаватиме послуги з його обслуговування.

Також голова правління наголосив на змінах, що відбулися з початку року. Зокрема, Петро Дубас нагадав, що торік було ухвалено рішення про розподіл плати за газ та його доставку. А 24 грудня 2019 року НКРЕКП прийняла постанову, якою затвердила новий тариф на розподіл для АТ «Рівнегаз». Він становить 1,20 за куб. м. Це дасть змогу підприємству здійснювати обслуговування мереж, забезпечити виїзд аварійно-диспетчерської служби та зменшити борг перед «Укртрансгазом», що становить 354 мільйони прямих збитків. Варто зазначити, що тариф за доставку — це не нова послуга, вона лише виведена з платіжки за газ, але за цю послугу споживачі платили завжди. Сам тариф залежить від кількості споживачів на кілометр газопроводів. АТ «Рівнегаз» обслуговує 10 тис. км газопроводів і надає послуги з розподілу 264 тис .споживачам. У регіонах, де велика кількість споживачів, де споживачами природного газу є потужні підприємства, тариф нижчий.

З початку 2019 року введено добове балансування. У цьому році ми закуповуємо технологічний газ на біржі й щодобово збалансовуємо нашу розподільчу систему за рахунок цього придбаного ресурсу, — розповів директор комерційний АТ «Рівнегаз» Віктор Осницький.

Він також наголосив на важливості культури спілкування між фахівцями відділів продажів та споживачами. Клієнти мають розуміти, що заявка на прогнозування — це обов’язкова вимога часу, і завчасно повідомляти про зміни і плани щодо замовлених обсягів газу.

Активізувати роботу щодо пошуку втрат газу закликав технічний директор Олександр Климчук, зокрема, під час експлуатації та обслуговування мереж, при здійсненні повірки лічильників та виявлення крадіжок.

Голова правління Петро Дубас відповів на запитання присутніх і повідомив, що такі зустрічі будуть проводити регулярно. Вони дають змогу донести до працівників інформацію про зміни, що відбуваються на підприємстві, повідомити про завдання та безпосередньо поспілкуватися з працівниками і почути їхню думку.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також