Наше місто для організаторів концертних виступів завжди було незвичним та дивним — то ніхто не хотів сюди їхати, то тепер абсолютно несподівано можна зібрати повний зал. Або навпаки — в інших містах аншлаги, а Рівне ледь-ледь продає більше половини квитків. Саме так сталося на останньому концерті популярного українського гумористичного дуету Володимир Моісеєнко — Володимир Данилець.
Наше місто для організаторів концертних виступів завжди було незвичним та дивним — то ніхто не хотів сюди їхати, то тепер абсолютно несподівано можна зібрати повний зал. Або навпаки — в інших містах аншлаги, а Рівне ледь-ледь продає більше половини квитків. Саме так сталося на останньому концерті популярного українського гумористичного дуету Володимир Моісеєнко — Володимир Данилець. Певне, не такі вже ці двоє популярні в нашому місті — за декілька днів до концерту квитки продавалися так погано, що навіть подумували про відміну виступу. Проте агенція «Арт-Хаос», яка ще жодного разу не скасовувала виступи, і зараз вирішила цього не робити. Як виявилось, вчинила правильно — гумористи попрацювали на славу, а глядач так само добре пореготав. Початок концерту був млявим: Вовчики щось там співали під «плюс», хоча їм «фонограмність» дозволена — українці, слава Богу, шляхом Галкіна не пішли й «серйозних» речей поки не співають. Але потім все пішло, як по маслу — глядач побачив надзвичайно знайомі номери, в перерві між якими артисти традиційно «сперечалися», хто кращий, гарніший, розумніший і т.д. Власне, сам концерт довів істину — гарний артист на сцені завжди виглядає краще, ніж в «ящику». Зал вибухнув оплесками, коли в руках довгого Володимира з’явився мікрофон, а маленький Володимир одягнув колгоспного капелюха — за словами гумористів, номер «Кролики» вони не показували вже років сім, проте відродили спеціально для туру містами Західної України. А ще гумористи пояснили, що переїжджати в Москву вони не збираються, просто там вони будуть заробляти гроші. Через що довелося залишити відомі проекти «Прокинься та співай» і «Комедійний клуб». Рішення, можливо, правильне, оскільки інтерес українського глядача до творчості «Кроликів» помітно згасає. Але вміння добре смішити від цього нікуди не дівається, що, власне, й було доведено на рівенському концерті.