Проблеми і казуси проїзду центром Рівного

2900 1

Ми у соцмережах:

Нещодавно на цьому перехресті зіткнулися маршрутка та «Деу Ланос»

Перехрестя вулиць Соборної, Чорновола та Міцкевича у центрі Рівного — одне з місць у місті, де найчастіше трапляються ДТП, зокрема з маршрутками. І причини — не тільки в неуважності водіїв та порушенні правил дорожнього руху, а й технічні: обмежена видимість і погано налаштована робота світлофорів.

Найчастіше у центрі «не розминаються» авто, які виїжджають з Чорновола, та ті, що їдуть Соборною у напрямку автовокзалу. Оскільки на цій ділянці авто не встигають розганятися, то зазвичай люди у ДТП не травмуються. Проте подібних інцидентів могло б бути менше.

— На цьому перехресті обмежена видимість, тож потрібно реконструювати світлофори, зробивши затримки, встановивши дублюючі світлофори та змінивши циклограми, — коментує начальник сектора безпеки дорожнього руху Управління патрульної поліції у Рівненській області Сергій Коханюк. — Ми уже звернулися з відповідними пропозиціями до міської влади. Відповіді поки не отримали.

За словами п. Коханюка, проблема не лише у центрі. Більшість світлофорів у Рівному працюють з 80?х років і давно застаріли. Окрім того, у поліції нарікають на обслуговування навіть нових світлофорів. Періодично, зважаючи на зміну інтенсивності руху, їхню циклограму мали б змінювати, але цього, за словами п. Коханюка, не роблять.

Є і казуси. Так, на Т-подібному повороті з Соборної на Старицького є секційний світлофор із стрілкою направо. Вона мала б загорятися і тоді, коли на основному світлофорі — червоний, проте вмикається «зелене» направо тільки тоді, коли дозволено рух по Соборній. Сергій Коханюк зазначає, що у цій проблемі поки не розбиралися.

Натомість у Рівному є перехрестя, де світлофори працюють як у Відні: на кілька секунд для всіх учасників руху горить «червоний», аби унеможливити зіткнення з тими, хто не встиг повернути чи розвернутися. У Відні така система практично на кожному перехресті, у Рівному поки лише на одному — на вулицях Степана Бандери, Поповича та Дворецькій, де обмежена видимість.

— Чи буде доцільним такий світлофор у центрі — потрібно проаналізувати, — зазначає п. Коханюк. — Поворот наліво з Чорновола на Соборну ускладнений, тож циклограму світлофорів потрібно продумувати так, щоб авто могли спокійно повернути. Окрім того, світлофори потрібні не лише для того, щоб запобігти зіткненню, а й для того, аби розвантажити перехрестя.

Володимир Лапюк, заступник начальника міського управління ЖКГ, зазначає, що на розгляд міським депутатам уже подано перелік світлофорів, які потребують заміни або реконструкції у цьому році. Але чи виділять кошти — залежатиме від депутатського голосування.

— Хочемо змінити ситуацію зі світлофорами на перехрестях вулиць Соборної й Корольова, Соборної, Дубенської і Коцюбинського, Соборної та Соломії Крушельницької, Соборної й Петра Могили, Соборної та Дворецької, Соборної й Дорошенка, а також у центрі, на перетині Соборної, Міцкевича та Чорновола, де плануємо встановити додаткове обладнання, — зазначає п. Лапюк. — Вносимо також пропозиції щодо заміни світлофорів на перехресті Данила Галицького, Київської та Костромської, новий світлофор пропонуємо поставити при виїзді на вулицю Данила Галицького з автовокзалу, а також перенести світлофор і пішохідний перехід біля тролейбусного управління, оскільки наразі там ускладнений виїзд тролейбусів і техніки ШЕУ на вулицю Галицького. Також є прохання мешканців міста зробити світлофор для пішоходів від будинків на вулиці Київській до Пагорба Слави.

Я розумію вимоги поліції, у нас і справді близько 40 світлофорів — старі, але потрібно бути реалістами: все одразу замінити не можемо. Будуть кошти, то помаленьку питання вирішимо.

Алла САДОВНИК.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також