Концепція переходу ПроКредит Банком до безготівкового обслуговування клієнтів є частиною стратегії групи ProCredit. Співробітники відділень нового формату лише надаватимуть консультації клієнтам та підписуватимуть довори, а всі необхідні операції з грошима проводитимуться через онлайн-банкінг або в зонах самообслуговування.
Операції, які не потребують прямої участі готівки, виведені в інтернет-банкінг. В той же час, зняття готівки, поповнення картки, здача виручки компанії із зарахуванням на поточний рахунок тощо реалізовані з допомогою пристроїв самообслуговування. До складу типової зони самообслуговування 24/7 входять:
- cash-out та cash-in банкомати
- інформаційний кіоск
- електронний сейф ES 3001 розробки РЕНОМЕ-СМАРТ
- сейф для конвертного депозиту
- внутрішні та зовнішні інфопанелі.