Проїзд у Рівному подорожчав на 2 гривні, але не покращав

1275 0

Ми у соцмережах:

фото ілюстративне

«Перевізники більше не можуть терпіти!» — під таким девізом заступник міського голови Володимир Дяк проштовхував питання підвищення вартості проїзду в громадському транспорті. Врешті члени міськвиконкому погодилися дозволити з початку червня у маршрутках та тролейбусах брати з пасажирів на дві гривні більше.

Оскільки одностайності у цьому питання серед членів міськвиконкому не було, то чиновники управління транспорту і зв’язку вирішили питання про підвищення вартості проїзду винести окремо двома рішеннями і почали із тролейбусів.

Начальник комунального підприємства «Рівнеелектроавтотранс», яке опікується тролейбусами, Валентин Ткачук бідкався, що тариф у 4 гривні за проїзд був затверджений більше двох років тому. За цей час мінімальна заробітна плата зросла на 44%, а тариф на електроенергію, яку використовують «рогаті», на 19,8%. Через це й попросив підняти вартість проїзду з 4 до 6 гривень.

Проти такого різкого підвищення був член міськвиконкому, бізнесмен Богдан Гапяк, який зазначив, що не можна одразу піднімати ціну на 30%, і запропонував 5 гривень.

Однак решта погодилась з доводами заступника міського голови з питань ЖКГ Володимира Дяка. Начальник  переконував, що їм потрібно 6 гривень, аби збільшити заробітну плату водіїв тролейбусів:

— При досить гнучкому графіку зарплата водія рівненського тролейбуса становить 13-15 тисяч гривень. Однак з такою зарплатою у нас проблема — немає водіїв. Адже в інших містах зарплата таких водіїв більша — від 17 тисяч гривень.

Рішення про підвищення проїзду в маршрутках з 6 до 8 гривень давалось важче. Адже члени міськвиконкому одразу були налаштовані проти. Основним аргументом був стан транспорту — адже середній вік маршруток в місті становить 15 років.

Відстоюючи інтереси перевізників, Володимир Дяк говорив, звертаючись до членів міськвиконкому:

— Якщо не підняти ціну до 8 гривень, то у вересні більша частина перевізників зійде з маршрутів. Ми профінансували дослідження кількох проблемних маршрутів. Виявилось, що там маршрутки за день не можуть назбирати коштів навіть на бензин. Я уже мовчу про амортизацію транспорту та гроші на утримання в хорошому санітарному стані.

Не забувайте ще про одну деталь: багато наших тролейбусів дублюють маршрути приватного громадського транспорту, відбираючи в автобусів пасажирів. Десять років тому в управлінні транспорту стояла черга із підприємців, які хотіли перевозити людей маршрутками. Зараз немає жодного.

Олександр Третяк, міський голова:

— Звісно, у мене є багато претензій до перевізників, тому, піднімаючи тариф, ми зобов’язали їх дотримуватися графіка руху та максимально покращити якість перевезень. Разом із тим, я беру курс на велике оновлення тролейбусного та автобусного парку.

Нещодавно у мене була зустріч з керівництвом Європейського банку реконструкції та розвитку в Україні. Вони дуже зраділи, що Рівне хоче із ними працювати. Адже Рівне, Чернігів та Суми досі були для них сірою зоною. Однак навіть за найкращих умов ми зможемо отримати кошти на придбання громадського транспорту лише через рік. Сусідній Луцьк нещодавно оновив свій громадський транспорт, але переговори у них починалися шість років тому. Ми ж хочемо це зробити максимально швидко.

Більше того, у моєї команди вже є хороші напрацювання стосовно запровадження системи електронного квитка. Зараз є кілька компаній, які пропонують свої послуги. Тому вже найближчим часом ми оголосимо, на якому варіанті готові зупинитися.

Богдан СЛОНЕЦЬ.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також