Просять дозвіл на кредит — щоб купити 20 автобусів для Рівного

1015 0

Ми у соцмережах:

Просять дозвіл на кредит — щоб купити 20 автобусів для Рівного

Щодня по обласному центру курсує 64 тролейбуси, 16 приватних великих автобусів та ще понад 190 маршруток. А от комунальних автобусів немає. Втім, тепер чиновники задумали це виправити і хочуть прикупити зо два десятки автобусів, позичивши гроші.

Уже є проєкт рішення міськради, в якому йдеться про дозвіл КП «Рівнеелектроавтотранс» узяти кредит в «Укргазбанку» — до 60 млн гривень. Це питання розглядали на бюджетній комісії. Однак не для всіх депутатів воно прозвучало переконливо.

Руслан Гудима, директор департаменту інфраструктури та благоустрою міста:

— Наразі ми нічого ще не купляємо. Йдеться лише про дозвіл на діалог з банками, які працюють за державною програмою «5-7-9%» — вони до нас звернулися, що готові надати кредити. Щоб надати їм документи для вивчення, чи ми взагалі можемо ці кредити отримати. Питання, чи брати кредит, буде вирішуватися на інших сесіях міськради. Надамо депутатам програму розвитку автомобільного транспорту, дослухаємося до зауважень і тоді будемо вести мову за кредит. За цією програмою для комунальних підприємств можуть дати кредит до 60 мільйонів гривень.

Це питання стосується найбільш проблемних маршрутів, того ж № 47 і №47а, наприклад. Рівняни запитують, чому низька якість перевезень, чому після 19-ї не можуть потрапити додому, чому ми не можемо примусити приватного перевізника закривати ці проблемні місця? А є ще Квасилів, який входить до Рівненської громади, але доїзд туди — за тарифом приміського перевезення. У нас при 21 маршруті на тендер заявляються 17 перевізників…

Чому не тролейбуси? Бо якщо ми говоримо про автобуси середньої місткості, восьмиметрові, то йдеться про 3–4 мільйони за одиницю, а якщо брати тролейбус з добудовою електричної мережі, зі зміною наявного обладнання — то один обійдеться вже у 16–17 млн грн. Станом на сьогодні тролейбуси виходять на лінії в оптимальній кількості. Ті підстанції, які обслуговують наш електротранспорт, можуть працювати для 65–67 тролейбусів.

Сергій Васильчук, міський депутат:

— Якщо хочемо спробувати, то чому б просто не внести 20 мільйонів до статутного капіталу комунального підприємства, провести тендер, купити автобуси і все, нащо брати той кредит?

Олександра Коваленко, міська депутатка:

— Я знаю точно, що це дуже збиткова справа — брати транспорт у кредит. Повірте мені, як людині з бізнесу. Ти його потім не окупиш, бо інфляція росте швидше. Мені хотілося би спочатку бачити стратегію розвитку транспортної галузі міста.

Роман Яворський, міський депутат:

— Я — за. Якщо будуть при комунальному підприємстві, то хоча б їздитимуть вчасно. Бо зараз, наприклад, о сьомій вечора маршруткою в Тинне уже ніяк не заїдеш.

Якщо автобуси таки куплять, то насамперед їх можуть використати для тих мікрорайонів, куди тролейбус не доїде, або ж «закрити» ними найбільш проблемні з уже існуючих маршрутів.

Олена РАКС.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також