Сьогодні вночі на трасі «Київ-Чоп» в районі Гощі вантажівка понівечила металеве бар’єрне огородження. Після ДТП рятувальники змивали з дороги пальне.
Речниця управління Оксана Юрченко повідомила Суспільному, що за кермом «Renault Мagnum» був 38-річний водій. Не вибравши безпечної швидкості та не впоравшись із керуванням, він розтрощив майже 135 метрів відбійника. У присутності свідків водія також освідували на місці на стан алкогольного сп’яніння. Пройти освідування у медичному закладі він відмовився.
– Результат огляду на місці становить 1,59 проміле, що майже у вісім разів перевищує допустиму норму. З результатом водій згідний. На кермувальника склали протоколи за вчинення ДТП та керування у стані сп’яніння, мова йде про частину 4 статті 130 КУпАП, тобто вживання алкоголю після вчинення ДТП. Також на водія виписали постанову через відсутнє посвідчення водія. Сам кермувальник не травмувався, – розповіла Оксана Юрченко.
Довідково: ч.4 ст. 130 КУпАП тягне за собою накладення штрафу на водіїв у розмірі однієї тисячі двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (20 400 гривень, – ред.) або адміністративний арешт на строк п’ятнадцять діб, з позбавленням права керування транспортними засобами на строк три роки.
Суспільне також поцікавилось у Службі автодоріг, яких збитків завдав водій, зруйнувавши майже півтори сотні метрів огородження.
– Орієнтовна вартість збитків буде 80-90 тисяч гривень. Водій має страховий поліс, виїде експерт страхової компанії, спільно з представником Служби з доріг і підрядної організації, і далі буде йти повне відшкодування. Є такі, що і не мають (страхового полісу, – ред), бувають і такі в нас випадки – тоді подаємо до суду, тільки через судові інстанції робимо відшкодування, тому що державне майно. Вже з початку року на півтора мільйона гривень відшкодували нам страхові компанії за ремонт бар’єрного огородження побитого. А взагалі є дуже багато випадків, коли, наприклад, вночі машина б’є бар’єрне огородження, 10-15 метрів і просто втікає з місця пригоди, – прокоментував заступник начальника Служби автодоріг області Микола Козачок.
– Орієнтовна вартість збитків буде 80-90 тисяч гривень. Водій має страховий поліс, виїде експерт страхової компанії, спільно з представником Служби з доріг і підрядної організації, і далі буде йти повне відшкодування. Є такі, що і не мають (страхового полісу, – ред), бувають і такі в нас випадки – тоді подаємо до суду, тільки через судові інстанції робимо відшкодування, тому що державне майно. Вже з початку року на півтора мільйона гривень відшкодували нам страхові компанії за ремонт бар’єрного огородження побитого. А взагалі є дуже багато випадків, коли, наприклад, вночі машина б’є бар’єрне огородження, 10-15 метрів і просто втікає з місця пригоди, – прокоментував заступник начальника Служби автодоріг області Микола Козачок.