Верховна Рада у вівторок ухвалила зміни до Закону про рекламу щодо заборони реклами тютюнових виробів та слабоалкогольних напоїв засобами зовнішньої реклами.
За закон проголосували 425 народних депутатів із 448, зареєстрованих у залі. Закон передбачає заборону реклами тютюнових виробів, алкогольних та слабоалкогольних напоїв не тільки у засобах внутрішньої реклами, реклами на транспорті, на перших та останніх сторінках обкладинок журналів та видань, радіо та телебаченні, окрім регламентовано відведеного часу та спеціальних виставкових заходів, як це зазначено чинною редакцією, а й на зовнішніх засобах, повідомляє сайт Верховної Ради. Відповідно до закону, «внутрішня реклама, що розміщується всередині будинків, споруд, у тому числі в кінотеатрах і театрах під час, до і після демонстрації кінофільмів та вистав, концертів, а також під час спортивних змагань, що проходять у закритих приміщеннях, крім місць торгівлі (у тому числі буфетів, кіосків, яток), де може розміщуватись інформація про товари, що безпосередньо в цих місцях продаються». Закон передбачає, що спеціальні виставкові заходи — це заходи, які здійснюються з метою просування відповідного товару на ринок, проводяться організовано у певному приміщенні або на огородженому майданчику (в тому числі в місцях реалізації товару) у визначені строки, розраховані на зацікавлених та/або професійних відвідувачів, організатор яких обмежив відвідування заходу тими особами, яким відповідно до законодавства дозволяється продавати товар, що демонструється.