Реклама косметики знижує самооцінку жінок

1150 0

Ми у соцмережах:

Реклама косметики знижує самооцінку жінок

Вчені виявили, що реклама, яка демонструє косметику, знижує самооцінку жінок.

”Одна з таємних сил реклами — це її здатність перетворювати звичайні на перший погляд продукти в межу людських мрій», — вважають автори дослідження Дебра Тремп із Гронінгенського університету, Дідеріх Стапел з Тілбурзького університету та Франс Сьєро з університету Гронінгена. Автори провели чотири експерименти для дослідження різних значень, що формуються у свідомості споживачів стосовно широко розрекламованих продуктів. ”Споживачі значно більше уваги приділяють продукції, показаній в рекламі, ніж такій же продукції, але яка не рекламується», — заявили дослідники. ”Після перегляду реклами косметичної продукції потенційні споживачі починають помічати в себе недоліки, на які раніше і уваги б не звернули, якби побачили ту ж продукцію поза рекламним контекстом», — заявили також автори.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також