Реклама лише підсилює інтерес до телесеріалів, з’ясував британський психолог

2290 0

Ми у соцмережах:

Перерви на рекламу, що викликають роздратування, під час улюблених телесеріалів лише підсилюють насолоду від «мильних опер». До такого висновку, як повідомляє газета Daily Telegraph, дійшли вчені Каліфорнійського університету на основі експерименту з кількома групами глядачів.

За словами психолога, спеціаліста з маркетингу Лейфа Нельсона, періодичне відключення від канви липучих серіалів допомагає підтримувати до них постійну увагу й інтерес. Піддослідні дивилися стрічки, які демонструвалися безупинно, і стрічки, які переривалися рекламою, і кожного разу учасники останнього експерименту, яким дуже не подобалися «сторонні настирливі кадри», одержували все-таки більше задоволення від перегляду. Подібний же результат відзначено і під час демонстрації анімаційних і документальних стрічок про природу. Причому, перерви, як з’ясували вчені, не обов’язково можуть бути рекламними. Будь-яке тимчасове довільне переривання фільмів справляє такий ефект на телеаудиторію. На основі подібної реакції дослідники дійшли висновку про те, що паузи і є ключем до насолоди. На думку Нельсона, глядачі «адаптуються» до телевидовища і насолода, як правило, знижується, а перерви допомагають запобігти цьому. Однак, як вважає вчений, цей «ефект не працює» стосовно складних, гостросюжетних і динамічних стрічок, до яких глядачі не втрачають інтерес під час усього показу.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також