Заборона реклами алкогольних і тютюнових виробів у друкованих ЗМІ набула чинності з 1 січня. У всіх друкованих ЗМІ (окрім спеціалізованих видань) забороняється реклама тютюнових виробів, алкогольних напоїв, реклама знаків для товарів і послуг та інших об’єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються тютюнові та алкогольні вироби.
Заборона реклами алкогольних і тютюнових виробів у друкованих ЗМІ набула чинності з 1 січня. У всіх друкованих ЗМІ (окрім спеціалізованих видань) забороняється реклама тютюнових виробів, алкогольних напоїв, реклама знаків для товарів і послуг та інших об’єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються тютюнові та алкогольні вироби. Як відомо, з 1 січня 2009 року набула чинності перша частина закону, що передбачала заборону реклами алкогольних напоїв і тютюнових виробів засобами зовнішньої реклами, а також реклами алкогольних напоїв на телебаченні.