Режисер Дмитро Нуянзін: «Дітям цікаві такі герої, як Сімпсони»

1920 0

Ми у соцмережах:

Режисер Дмитро Нуянзін: «Дітям цікаві такі герої, як Сімпсони»

Найсвіжішу прем’єру Рівненського театру ляльок, який вже має гордий статус академічного, рівнянам підготував білоруський режисер Дмитро Нуянзін. Його ім’я, звісно, простим любителям театру невідоме, проте театрали запевняють — це один з найзатребуваніших постановників на території Росії, Білорусі та України.

Будучи головним режисером Брестського театру ляльок, Няунзін, за власним зізнанням, в середньому шість разів на рік їздить у інші театри робити постановки. У Рівному режисер вирішив поставити «Буратіно» у незвичному стилі — напівмюзиклу, напівшоу. Дмитро Нуянзін каже, що яскравість постановки залежить від бюджету театру — іноді можна запропонувати дорогі спецефекти та декорації, проте й про зміст забувати режисер не повинен: — Переді мною стояло завдання — зробити шоу на відомий сюжет. Якщо співати, то співати, якщо танцювати, то танцювати — як це заведено в американських мюзиклах, яких у нас чомусь бояться. Нині такий підхід необхідний, щоб насамперед зацікавити дітей. На сцені театру вони повинні бачити щось схоже на те, що вони бачать у телевізорі. Швидкість мислення сучасних дітей значно вища, аніж раніше, тому їм би класичний «Буратіно» на зразок мультфільму 50-х років, був би затягнутим і нудним. Дітям потрібна постійна динаміка, їм цікаві герої «а-ля «Сімпсони». — Тому ваш герой — сучасний хуліган? — Незважаючи на зовнішнє яскраве оформлення, я у виставі намагався закласти певний сенс. Зокрема, для мене пригоди «Буратіно» — це така собі інтерпретація біблійного «Повернення блудного сина» — адже герой, помандрувавши різними краями, врешті знайшов щастя вдома. Пошуки щастя не завжди повинні закінчитись десь далеко. Проте через те, що наш герой — дитина, він не боїться пригод. Я вважаю, що ця вистава не є суто дитячою, вона — для сімейного перегляду. Батьки, думаю, щось для себе тут також знайдуть. — Ви самі робили інсценізацію казки? — Вистава поставлена за п’єсою Олексія Толстого «Золотий ключик» (яку він написав у 1937, після видання повісті-казки «Буратіно»). З неї ми прибрали лише деякі не актуальні сьогодні анахронізми. І зробили виставу доволі великою — щоб і діти, і дорослі розуміли, що вони не на півгодини «забігли» на виставу. — Днями художня рада театру вирішила таки взятися за лялькову виставу для дорослих, де роль режисера також відведена вам… — Я запропонував рівненському театру декілька варіантів вистав для дорослих. Зупинилися на «Дон Кіхоті». Тут ми також працюватимемо над варіантом мюзиклу. Останні постановки, в яких у був задіяний, показали, що глядач повертається до романтики. А для театру доросла вечірня вистава — це необхідність! Насамперед для акторів — вони не повинні втрачати кваліфікацію, а то можна все життя грати зайчика і на цьому зупинитись у своєму розвитку. У себе вдома я наголошую, що ми — не ляльковий театр, а театр ляльок. Тут також можна працювати так, як в театрі драми. Власне, я є універсальним режисером — працюю над постановками в різних театрах — як ляльок, так і драматичних.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також