РГК вдвічі збільшила кількість інноваційних центрів обслуговування клієнтів

1291 0

Ми у соцмережах:

РГК вдвічі збільшила кількість інноваційних центрів обслуговування клієнтів

У 2018 році Регіональна газова компанія (РГК) відкрила 31 новий центр обслуговування клієнтів (ЦОК), довівши їх загальну кількість до 62. Тепер інноваційні центри обслуговування клієнтів працюють у великих містах і районних центрах всіх 16 областей, де представлена ??група компаній РГК.

Таке розташування ЦОКів забезпечило зручний доступ до сучасних послуг і стандартів обслуговування для більш ніж 50% клієнтів групи компаній РГК.

Наразі стартував наступний етап – у невеликих містах і віддалених районах у 2019 році до відкриття готуються ще приблизно 50 центрів обслуговування – для того, щоб наблизити якісні послуги і нові технології для всіх клієнтів групи компаній РГК. Це є важливою частиною стратегії розвитку РГК, яка сфокусована на створенні зручних і якісних сервісів для клієнтів.

У 2018 році центри обслуговування клієнтів під брендом РГК опрацювали понад 7 млн звернень споживачів газу. Новаторський формат центрів забезпечує комфортне обслуговування такого потоку клієнтів – завдяки оптимальному поєднанню зон консультацій і місць для самостійної роботи з цифровими інструментами, а також просторів для очікування, розрахованих також для клієнтів з дітьми та людей з особливими потребами.

Новий підхід до зонування приміщень та інноваційні сервіси дозволяють відвідувачам ЦОК швидко і комфортно оформити документи для підключення газу, повірки та встановлення лічильників, отримати кваліфіковані консультації з інших газових питань.

Для самостійної роботи клієнтів з онлайн-продуктами РГК у центрах є планшети, ноутбуки і термінали з touch screen моніторами, а також платіжні термінали. У той же час відвідувачі ЦОК можуть користуватися онлайн-сервісами на своїх смартфонах і планшетах, скориставшись WI-FI доступом.

У всіх 62 центрах, які працюють під брендом РГК, впроваджена нова система «Стандартів обслуговування клієнтів». Цей регламент дозволяє максимально задіяти кваліфікацію співробітників центру в інтересах клієнтів, при цьому звести до мінімуму виникнення конфліктних ситуацій.

«Центри роблять спілкування з газовими компаніями не тільки ефективним, але і зручним і швидким. Цивілізований сервіс стає доступним все більшому колу клієнтів у міру розширення мережі наших ЦОК. У наших планах довести їх кількість до 110 вже в цьому році», - сказав Андрій Коноз, директор компанії «РГК Контакт-центр», яка займається розвитком сервісів для споживачів газу.

Довідка: Регіональна газова компанія – це сервісна компанія, що надає послуги з фінансового, юридичного, технологічного консалтингу. Клієнтами компанії є постачальники газу в 16 регіонах країни, а також 19 газорозподільних компаній, на обслуговуванні яких перебуває понад 200 тис. км газопроводів і 8 млн побутових споживачів газу.

На правах реклами. 


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також