«Рівне ТВМ» модернізує мережу, щоб забезпечити високу якість послуг кабельного телебачення та доступу до Інтернету

1761 0

Ми у соцмережах:

 «Рівне ТВМ» модернізує мережу, щоб забезпечити високу якість послуг кабельного телебачення та доступу до Інтернету

Протягом останніх тижнів рівнянам, абонентам ТОВ Телерадіокомпанії «Рівне ТВМ», довелося відчути незручності, пов’язані з перериванням доступу до послуг кабельного телебачення та мережі Інтернет. Ситуація, що склалася, є наслідком декількох причин, які класифікуються як форс-мажорні обставини.

Перша причина — це продовження зухвалих злочинних дій, які вчиняють невідомі особи, пошкоджуючи значну частину мережі, викрадаючи мідний кабель з технічних поверхів та дахів будинків. Це відбувається з мережею й інших провайдерів. Технічні спеціалісти нашої компанії намагаються максимально оперативно, в той же день відремонтувати мережу, але часто трапляється так, що у цьому ж будинку ситуація повторюється. Ми співпрацюємо з контролюючими органами, щоб мінімізувати таки дії, і просимо й наших абонентів надати нам допомогу у виявленні таких фактів. Адже всі зацікавлені в оперативному вирішенні проблеми. Друга причина — це сильні грози та негода, через які «вигоряє» обладнання в мережі. Акцентуємо увагу на тому факті, що робоче заземлення відсутнє на майже 90% будинків міста, що збільшує кількість «згорілого» обладнання після гроз в десятки разів. Таким ситуаціям надзвичайно важко запобігти, але служба технічного обслуговування вирішує і цю проблему, а проведення робіт з модернізації мережі мінімізує такі аварії. Третя причина — це нестерпна спека, через яку не витримує автоматика та обладнання «Рівнеенерго» — виникають аварії, зникає струм. Оскільки будь-яке телекомунікаційне обладнання живиться від електромережі, то можливі випадки, коли у будинку вже є світло в квартирах, а послуги ще не надаються, якщо наше вузлове обладнання розміщене у будинках, де ще працюють аварійки «Рівнеенерго». Такі ситуації ми вирішуємо резервуванням електроживлення, але тривалість роботи активного обладнання від акумуляторних є дуже обмеженою в часі. Згідно з «Правилами надання та отримання телекомунікаційних послуг» ми намагаємося відновити працездатність мережі у триденний термін, але це не завжди вдається, адже роботи, пов’язані з відновленням абонентських відгалужень, потребують немало часу та зусиль працівників технічного відділу нашої компанії. Наша компанія працює на ринку міста понад десять років. Протягом 2008-2009 років було консолідовано декілька мереж міських операторів. У найкращому стані є мережа «РГМ» (»Рівненські глобальні мережі”), яка має найкращу репутацію у місті. На жаль, попередні власники мереж не проводили систематично робіт з модернізації, тому й виникають аварійні ситуації. Ми знаємо про ці проблеми і працюємо над їх вирішенням. Зараз наша компанія проводить масштабну модернізацію по всьому місту: район за районом, будинок за будинком, аби забезпечити високу якість послуг незалежно від того, де проживає абонент. Всі будинки переводяться на «оптику», що дозволяє ретранслювати чітке та якісне зображення кабельного телебачення, забезпечити стабільність та високу швидкість доступу до Інтернету. Під час робіт з модернізації встановлено додаткові вандалозахищені комунікаційні шахти, повністю замінено застарілу мідну частину мережі на оптичну, змонтовано сучасне активне обладнання, що вже дозволило збільшити кількість каналів. Опитування свідчать, що споживачі віддають перевагу нашій компанії саме через якість і різноманітність додаткових сервісів. Нагадаємо, що ми першими в Рівному впровадили безкоштовні додаткові сервіси — для спілкування, ігрові сервери, фотогалерея, трансляція FM — радіостанцій та ін. Звичайно, не усі розуміють суть реорганізаційних процесів, що відбуваються, тому ми запевняємо, що наші плани в Рівному — це сучасно, це серйозно, і це надовго. Щиро сподіваємося на ваше розуміння.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також