У соцмережі рівнянка поскаржилася на кондуктора тролейбуса №1, який начебто на прохання зачинити вікно відповів хамством.
Представники «Рівнеелектроавтотрансу» відреагували на подію. Вони зазначили, що з авторкою допису зв'язатися їм не вдалося, однак вони знайшли очевидицю конфлікту.
- Серед потоку коментарів, що лишали рівняни, особливої нашої уваги заслужили слова пані Юлії Бабич. Як бачимо, вона була свідком інциденту, та стверджує, що хамство насправді йшло з боку «потерпілої». Ми зв’язалися з пані Юлією з проханням поділитися подробицями, і вона ще раз підтвердила невинуватість кондуктора, зазначивши, якщо його слова здалися протилежній стороні грубістю, то ця грубість була нею ж і спровокована.
Як виявилось, того дня пасажирів тролейбусу обслуговував Роман Соколовський.
У «Рівнеелектроавтотрансі» його охаректеризували як доброзичливого та зазвичай врівноваженого працівника, який готовий завжди прийти на допомогу.
Читайте також: «Я не офіціант!» - рівнянці нахамив кондуктор тролейбуса