«Рівнегаз» відкрив у Дубні четвертий центр обслуговування клієнтів

1665 0

Ми у соцмережах:

«Рівнегаз» відкрив у Дубні четвертий центр обслуговування клієнтів

Четвертий у Рівненській області Центр обслуговування клієнтів компанії «Рівнегаз» відкрився минулого тижня в Дубні. Раніше такі ж центри запрацювали в Рівному, Здолбунові та Сарнах. Усі клієнти «Рівнегазу» можуть отримати в них консультації, поради та допомогу щодо усіх послуг, які надає компанія. Ці послуги мешканцям Дубна раніше надавало Дубенське відділення «Рівнегазу», але воно розташоване за містом, і люди постійно нарікали на незручності.

— Ми дуже вболіваємо, щоб людям було зручно, і все зробимо, щоб вони були задоволені. Щоб мешканці Дубна мали можливість отримати кваліфіковану допомогу з усіх питань. Приймаємо і фізичних осіб, і юридичних, — розповіла на відкритті ЦОКу консультантка Олена Габрель.

— Такий сервіс запроваджено уперше в нашому місті. Раніше обслуговували людей у нашому відділенні, але воно розташоване за містом, що не дуже зручно. Людей завжди було дуже багато, особливо на початку і закінченні опалювального періоду. Нині місце розташування дуже зручне. Зараз в центрі обслуговування працюють чотири фахівці. Сподіваємося, нам вдасться надати кваліфіковані послуги тому потоку людей, який тут очікується.

Спочатку відкрився центр обслуговування клієнтів у Рівному, на вулиці Грушевського. Він обслуговує 104 тисячі абонентів. По 20?23 тисячі обслуговують тепер в районних центрах. Голова правління «Рівнегазу» Петро Дубас пригадує, що коли відкрилися центри обслуговування в Здолбунові та Сарнах, стояв на ганку і дивився, аби побачити реакцію людей. Багато людей приїздили на велосипедах, дивилися і дивувалися. Не без задоволення казали, що нарешті ми прийшли в Європу.

Міський голова Дубна став першим клієнтом ЦОКу— І тут, в Дубні, люди одразу відчують переваги, — запевняє Петро Дубас. — У центрі міста, є всі види необхідних адміністративних послуг є, а тепер і наш ЦОК є. Черг немає, люди тут навіть відпочити можуть. Це наша стратегічна лінія — доступне, ефективне, професійне і швидке обслуговування. Така форма обслуговування клієнтів більш доступна, кожен бачить нашого працівника та позитивне ставлення до споживача. При безпосередньому спілкуванні є більша довіра, ніж коли воно відбувається на відстані. Завдяки електронній черзі живих черг не буде, ніхто не штовхатиметься, не буде нервувати. Для дітей ми облаштували куточок з розвагами. Це прогресивний крок в обслуговуванні.

У центрі обслуговування клієнтів можна буде не лише перевірити або звірити розрахунки за газ, а й отримати весь спектр послуг. Тут є працівники з усіх технічних питань. Тобто на місці можна замовити проект, приєднання, замовити ремонт обладнання, переставити його в інше місце. Потрібно написати відповідну заяву, надати документи, й тут же з клієнтом укладуть угоду, вкажуть умови і термін виконання робіт. До речі, здійснення послуги, яку замовив клієнт, перевіряється автоматично. Відтак «Рівнегаз» гарантує, що якість і своєчасність будуть забезпечені.

«Рівнегаз» планує відкриття своїх центрів і в інших містах області, особливо там, де є проблеми з доїздом людей до районного відділення. Такі проблеми відчувають мешканці Березного та Млинова. Якщо вдасться одразу підібрати відповідне приміщення в зручному місці, ЦОК «Рівнегазу» можливо відкрити за два місяці. Нині послугами центрів охоплено 170 тисяч абонентів, а це більше 65% споживачів природного газу.Тож в області залишилося забезпечити комфортним обслуговуванням ще 90 тисяч споживачів.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також