Рівненські архітектори посварилися з рекламістами за вивіски (ФОТО)

2207 1

Ми у соцмережах:

Рівненські архітектори посварилися з рекламістами за вивіски (ФОТО)

10 березня відбулося вже третє громадське обговорення на тему вивісок в Рівному, організоване заступником міського голови Віталієм Германом разом з міським управлінням капітального будівництва та архітектури. Зустріч архітекторів, громадських активістів міста та рекламістів завершилася палкими дискусіями.

 На обговорення зібралося чотири десятки рівнян, яким не байдужа тема вивісок в Рівному. Нагадаємо, міська влада виступила з ініціативою обмежити їхню стрімку появу і розповсюдження в Рівному, ввівши певний порядок того, як вони мають бути оформлені. Захід розпочався з виступу секретаря міськради Сергія Паладійчука, який нагадав, що саме він першим у 2016 році порушив цю тему і провів аж 5 нарад, які, щоправда, ні у що конкретне так і не вилилися, окрім написання Положення про вивіски.

Проте цього Положення ніхто насправді не дотримується.

-          Чи виглядає сьогоднішній центр Рівного, як, наприклад, центр Любліна? - переконує рівненський архітектор-урбаніст Дмитро Котляров. – Чи будь-який інший центр будь-якого іншого міста Європи? Ні. Ось тому ми й працюємо над порядком розміщення вивісок в місті  ось уже 3 місяці.  До роботи долучилися і четверо виробників реклами. У нас вже є напрацьовані стандарти Європи, які ми використали при прийнятті обмежень. Основних таких небагато: вивіски не можна розміщувати вище 4 поверху, їх площа – не більше 3 метрів квадратних, вони не повинні заклеювати фасади будинків та мигати, як вогні Лас-Вегасу.

Проте такі обмеження не сподобалися виробникам реклами, які прийшли на громадські обговорення 10 березня.

-          Нас хочуть загнати в стандарти і зробити з Рівного Північну Корею! – обурювався директор ТОВ «Відок» Руслан Романюк. – У консервативному Лондоні, який славиться своєю архітектурою, ніяких обмежень щодо вивісок не прийнято. А от все інше вони врегулювали, починаючи з розміщення оголошень на стовпах і завершуючи банерами. Чому б і нам не розпочати з цього? Вивіска – це витвір, якому дає оцінку тільки громадськість. На мою думку, обмежувати їх розміщення абсурдно. Якщо якомусь водієві чи бабусі не подобається вивіска, хай пише скаргу до міської влади. І хай потім цю скаргу розглядають компетентні люди зі спеціально створеної для таких цілей комісії, які і визначать, чи є вивіска естетично допустимою. Це буде правильно.

В результаті громадські обговорення переросли в палкі дискусії між архітекторами та рекламістами й художниками, які займаються оформленням реклами. Перші наполягали на тому, що обмеження розміщення вивісок зіграє позитивно на тому, щоб Рівне могло стати туристичним містом, на архітектуру якого буде приємно подивитися. Навіть якщо йдеться про типову архітектуру сталінських часів. Рекламісти ж наполягали на тому, що дивитися насправді немає на що, бо будівлі спершу треба відреставрувати, а вивіски дають можливість приховати знищені й облуплені фасади міста.

-          Публічне обговорення триває, - каже ініціатор введення обмежень заступник міського голови Віталій Герман. – Я радий, що в ньому бере участь така досить немала кількість небайдужих рівнян. Дискусія – це добре, коли вона веде до конструктивних рішень. Звичайно, ми приймемо до уваги і думку рекламістів, якщо вона виллється у конкретні і корисні пропозиції. Всі зауваження, запевняю, будуть опрацьовані. В результаті ми розробимо проект рішення про порядок розміщення вивісок в Рівному, який буде винесений на розгляд міськвиконкому, який його і затверджуватиме.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також