У ніч з 31 жовтня на 1 листопада в деяких країнах світу триває комерційне дійство під назвою Геловін.
Рівненська єпархія ПЦУ розповіла, як ставиться до цього дійства та до тих, хто наряджається в костюми мертвих.
Зокрема, священники акцентують увагу, що кожному обирати, чи є місце Геловіну в його житті.
- Зараз дуже непростий час жорстокої, кровопролитної повномасштабної війни в Україні. Дуже багато навколо травмованих людей – як фізично, так і психологічно, морально, душевно. Багато (включно з дітьми) за час війни пройшли і бачили те, чого воліли б ніколи не бачити: каліцтва, людську смерть, рештки тіл, відірвані кінцівки, спотворені обличчя… неприкриті жахи війни. Чи варто зараз їм про це нагадувати і викликати непотрібні асоціації «геловінськими костюмами», перевдяганням в образи мертвих істот чи осіб, імітацією відірваних кінцівок, порваних і зашитих облич, плям крові, черепами, скелетами?..
Запитайте себе: як на це відреагує поранений захисник чи захисниця, які втратили кінцівки на фронті і зараз борються за життя в шпиталі? Або як це сприймуть їхні рідні? Як «геловінські костюми» вплинуть на мешканців Бучі, Ірпеня та інших багатьох міст України?.. Як відреагують на геловінські макіяжі і страшні костюми діти, які вже кілька років живуть зовсім не в уявному «геловінському пеклі» і не можуть нормально спати ночами?.. Подумайте про ближніх спочатку, про горе, страх і смерть, яких зараз поруч – більше ніж достатньо, - йдеться у дописі єпархії.