«Рівнеобленерго» розширює свої канали спілкування з клієнтами.
Відтепер зателефонувати до енергетиків стало можливим за допомогою багатоканальних мобільних номерів телефонів:
067 620-44-11 – для абонентів Київстар;
050 490-44-11 – для абонентів Vodafone;
093 320-44-11 – для абонентів Lifecell.
Також діючими залишаються телефонні номери стаціонарного зв’язку 0362 69-42-98 та 69-42-79.
Помічниця голови правління з внутрішніх та зовнішніх комунікацій ПрАТ "Рівнеобленерго" Алла Ліхачова повідомила, що кол-центр працює цілодобово і без вихідних. Щодня оператори приймають у середньому півтори тисячі телефонних дзвінків. Найпоширеніші звернення стосуються аварійних відключень, уточнення стану рахунку та передачі показників лічильника. Усі ці питання можна швидко і у автоматичному режимі з’ясувати також за допомогою групи «Рівнеобленерго» у Viber, яка запрацювала у жовтні.
Крім того, показники лічильника можна передати за допомогою онлайн-сервісу «Особистий кабінет споживача» на веб-сайті ПрАТ «Рівнеобленерго» www.roe.vsei.ua.
Sms-повідомлення на номер (067) 239-54-30