Уже другий день поспіль на мобільні телефони окремих споживачів «Рівнеоблводоканалу» почали приходити смс-повідомлення. Надсилають їх не всім, а лише тим споживачам, які мають заборгованість за послуги водопостачання та водовідведення.
На підприємстві заспокоюють – це лише новий і зручний спосіб комунікації, а ще – можливість завчасно нагадати рівнянам про необхідність сплатити за використані послуги та погасити борг, аби згідно з новими правилами не нараховувалася пеня.
— Відправка смс-повідомлень дає можливість оперативно повідомити абонентів про їх заборгованість і необхідність оплати, — говорить заступник директора «Рівнеоблводоканалу» Микола Ткачук. — А ще у такий спосіб ми інформуємо наших споживачів, що з 1 травня вступить в дію оновлений Закон України «Про житлово-комунальні послуги», згідно з яким тепер буде нараховуватися пеня за прострочені платежі — 0,01% від суми боргу за день. Наприклад, якщо заборгованість становить 1000 гривень, то починаючи з наступного місяця буде нараховуватися по 10 копійок штрафних санкцій за кожен день.
З огляду на зміни в законодавстві, «Рівнеоблводоканал» вкотре звертається до споживачів із проханням своєчасно платити за послуги до 20 числа кожного місяця. А ще вчасно передавати показники лічильника, аби у рахунках бачити суму лише за фактично спожиті послуги. Нагадаємо, що період подачі показників водолічильників — із 15 по 27 число включно кожного місяця.
За додатковою інформацією щодо стану розрахунків і нарахувань абоненти можуть особисто звернутися у службу обліку і реалізації води «Рівнеоблводоканалу» за адресою: м. Рівне, вул. Вишенського, 6 або за телефоном: 0-800-501-919.