На сайті Рівненської міської ради 3 червня була зареєстрована петиція, в якій аргументується необхідність закупівлі містом ще 20 тролейбусів, щоб зберегти старі.
Автор документу – Антон Бриних, відомий в Рівному активіст, який знає історію тролейбусного транспортного руху в Рівному від його початків та проводть екскурсії для іноземців, які бажають подивитися на них.
У тексті петиції наведено такі аргументи:
«За останні чотири роки містом було закуплено 16 одиниць нових сучасних тролейбусів (15 «МАЗ-Дніпро» та 1 «БКМ-Вітовт»), і ще 3 планується у 2020 році. Однак для 7 машин, обладнаних можливістю автономного ходу, було організовано нові маршрути, а решта 9 – це надто мало для обслуговування існуючої тролейбусної мережі, не кажучи вже про досить туманні, але необхідні перспективи її розширення».
На переконання Антона Бриниха, купівля трьох одиниць щороку – не та динаміка, якою має рухатись місто. Каже, що з таким темпом ретро-тролейбуси ще довго обслуговуватимуть рівненські дороги. Він переконує, що за цей час вже треба буде списувати і більш новіші машини марки Шкода-14Тр.
«Рівне потребує НЕГАЙНОЇ заміни 10 тролейбусів Шкода-9Тр 1979-82 років випуску, 7 тролейбусів Єльч, котрі у конструктивному плані помітно поступаються за якістю Шкодам, а також тролейбусів Шкода-14Тр, котрі мають найбільше зношення несучих елементів. Отже, першочергово та одночасно має бути закуплено як мінімум 20 нових машин», - наголошує автор петиції.