Концепція бренду Рівного за 10 тисяч євро, яку представили на публіку минулого тижня, не стільки вразила, скільки обурила багатьох рівнян. Найбільш активні з них уже взялися за розробку логотипу міста власними силами. У соцмережі навіть створили спеціальну групу під назвою "Конкурс на альтернативний бренд Рівного".
Концепція бренду Рівного за 10 тисяч євро, яку представили на публіку минулого тижня, не стільки вразила, скільки обурила багатьох рівнян. Найбільш активні з них уже взялися за розробку логотипу міста власними силами. У соцмережі навіть створили спеціальну групу під назвою "Конкурс на альтернативний бренд Рівного". Чимало ескізів так чи інакше використовують стилізовану браму з герба міста. Наприклад, в одному варіанті вона стоїть на трьох китах, у іншому — містить серце та дерево. А ще пропонують з'єднане зображення драмтеатру, собору і органного залу з підписом Рівне. Комфортне місто", написи "Рівне — фонтан можливостей", "Рівне. Своє різне" та "Рівне. Своє рідне", "Рівне. Яскрава душа", "Рівне. Перехрестя можливостей" та інші. Нові ідеї подають кожного дня.
Оксана Юрченко-Погореляк, ініціатор альтернативного конкурсу:
— Ми вирішили почати з логотипу. Хтозна, можливо, потім і на бренд замахнемось. Критикувати завжди легше, ніж робити самому. Якщо хтось вважає, що він може розробити кращий бренд для нашого міста — вперед! Якщо хтось може долучитись грошима для нашого конкурсу — будемо вдячні! Отже, потрібні лого Рівного та концепція. І пояснення, чому саме так, а не інакше, варіанти подачі на рекламну продукцію. Кращі оберемо відкритим голосуванням в групі. Переможця будемо лобіювати перед депутатами — нехай створюють робочу групу і працюють, допрацьовують чи лишають як є. Роботи потрібно надсилати на електронну пошту sanayurchenko@gmail.com до 13 січня, голосування триватиме три дні.
Олексій Муляренко, секретар міської ради Рівного:
— Те, що люди виявляють інтерес до цієї теми, що їм небайдуже — надзвичайно добре. Центр сприяння бізнесу представив своє бачення того, як може розвиватися місто, але це тільки один із можливих варіантів. Наскільки мені відомо, чимало рівнян після презентації добровільно взялися за розробку логотипу Рівного і активно над цим працюють. Частина з них справді є талановитими дизайнерами і художниками, але дехто просто робить на цьому питанні політику. Подавати свої пропозиції можна мені особисто — через сторінку у соцмережі "Фейсбук" або просто занести в мій кабінет у міській раді. У січні ми зберемо всі ці ідеї докупи і обов'язково запитаємо думку мешканців міста перед тим, як затверджувати офіційний бренд. Бо імідж міста стосується всіх нас. У майбутньому передбачимо в бюджеті кошти на розкрутку бренду Рівного.