Про свої проблеми люди писали у коментарях на фейсбук-сторінці “Дії”. Зокрема, рівнянка Олена кілька годин не могла оформити підтримку. На це ж саме поскаржилися ще декілька користувачів з інших областей, бо не допомагало навіть перезавантаження телефону. Що ж робити? – цікавилися дописувачі. У відповідь технічна підтримка “Дія” порадила трохи зачекати і потім знову зайти у Playmarket по оновлення.
– Щоб швиденько оформити тисячу гривень від держави в Дії, застосунок має бути оновленим до останньої версії. Він не завжди оновлюється автоматично, і здебільшого це залежить від налаштувань телефона, – пояснили у “Дії”. А після цього навіть випустили покрокову відеоінструкцію, де шукати оновлення.
Людей також цікавило, як податися на державну допомогу тим, хто не має смартфона. Особливо, якщо йдеться про старших родичів. У таких випадках “Дія” радить звернутися до банку.
– Особи віком страше 65 років, які не мають Дії, зможуть звернутися до банка-партнера для оформлення “Зимової єПідтримки” з 10 грудня 2024 року.
Також податися до банку можуть люди, у яких через релігійні вірування відсутній РНОКПП.





