Правозахисниця Марія Цип’ящук скористалася столичним громадським транспортом – автобусом. Попри бажання придбати квиток на проїзд з технічних причин не змогла цього зробити. Не забарилися контролери, які її оштрафували, не дослухаючись до аргументів.
«Розкажу вам про Київ Цифровий і поїздки в київських автобусах.
Зазвичай в Києві користуючись метро або убером чи чимось таким. А сьогодні от вирішила поїхати, як всі нормальні люди - не за всі гроші світу.
Так от, сідаю я в автобус 102 і збираюся придбати через pay pass електронний квиток. Але НІТ, так просто цього не можна зробити. Для метро пейпас працює без проблем, але не для наземного транспорту. І за готівку квиток там купити вже теж не можна.
Поки я намагалася розібратися чи в когось запитати, як оплатити - на наступній зупинці (приблизно півтори хвилини відколи я зайшла) - до автобусу завітали інспектори. І от прямо на місці ти влітаєш у штраф в 160 грн. На питання про те, як би я мала дізнатися, яким саме чином платити - інспекторка сказала - читайте правила (білий А4 наклеєний біля кабіни водія). На моє ствердження про те, що за тривалість проїзду від зупинки до зупинки за півтори хвилини і розібратися в тому, як платити, і встановити додаток, і придбати квиток через нього та валідувати на сканері якось не дуже реально - вона буркнула 'треба було прочитать в інтернеті. Там все є'.
Так, звичайно. Треба мабуть кожного разу перед використанням громадського транспорту в Києві перечитувати, чи не змінилося щось бува».
«Київ Цифровий» не забарився з відповіддю рівнянці:
«Шкода, що вам довелося зіткнутися з незручностями. Інформаційні постери та наліпки з підказками вже скоро з'являться на кожній зупинці. Наразі ви можете придбати разові QR-квитки в застосунку Київ Цифровий, в касах метрополітену або в терміналах Київ Цифровий, які розташовані по всьому місту: https://goo.gl/maps/NUhFqYmsc8UFcQn69. Докладемо зусиль, щоб виправити ваше враження про Київ Цифровий».