Два місяці тому міський голова Рівного чи то всерйоз, чи то жартома привселюдно пообіцяв призначити депутатку міськради Любов Романюк начальником міського управління транспорту. Коли сама Любов Романюк прийняла цю пропозицію всерйоз, виявилося, що призначити її відповідно до закону не можна. На жаль, Володимир Хомко поки що не президент України і не може за прикладом Петра Порошенка запропонувати Верховній Раді змінити закон заради хорошої людини. Саме так сталося кілька років тому під час призначення генпрокурором Юрія Луценка, який теж не мав законного права на цю посаду. Тепер Хомку доведеться якось викручуватися. А може, й справді запропонувати «зеленому» парламенту змінити закон заради пані Романюк? Чому ні? Тепер у нас усе можливо!
На липневій сесії Рівненської міськради депутат Любов Романюк говорила про проблему транспортного сполучення з мікрорайоном «Золотіїв» — і отримала від міського голови Володимира Хомка пропозицію очолити міське управління транспорту. «Я вам даю повний карт-бланш, можете робити з транспортною галуззю міста все, що вважаєте за потрібне. Але несете за це відповідальність», — сказав тоді міський голова.
Романюк спіймала його на слові, пообіцявши обміркувати пропозицію. Згодом відповіла Володимиру Хомку, що вона згодна. Сказала, що вже вивчає позитивний досвід у транспортній галузі інших міст, аби запроваджувати його у Рівному.
Міський голова відповів, що це вирішує не він. У відділі кадрів міськради є кваліфікаційні вимоги до претендента на посаду начальника управління. Серед тих, хто відповідає вимогам, має відбутися конкурс. «І тоді призначення відбудеться незалежно від моєї репліки», — підсумував Володимир Хомко.
Нинішній керівник управління Віталій Миронюк пропрацював на цій посаді понад 10 років, у вересні виходить на пенсію. Працював би, може, й далі, але для держслужбовців є граничний вік, тому змушений іти. Каже, що не працювати на пенсії дозволити собі не може, тому шукатиме роботу.
Віталій Миронюк має профільну освіту, до цього призначенні працював в обласному управлінні транспорту, керівником автопідприємства. Працював також і в будівельно-транспортному бізнесі. Про свою теперішню роботу каже, що вона невдячна, бо ідеться про сферу обслуговування. Про шанси Любові Романюк говорити відмовився: це, мовляв, неетично.
38-річна Любов Романюк має диплом спеціаліста з міжнародної інформації. Працювала здебільшого у видавничій сфері та журналістиці, останнім часом — заступником директора адміністрації міських парків та заступником директора комунального підприємства «Міськсвітло». Диплома про освіту у галузі транспорту та зв’язку у неї поки що немає.
Згідно з кваліфікаційними вимогами до претендентів на посаду начальника управління транспорту, вони повинні мати повну вищу освіту відповідного професійного спрямування, стаж роботи 3–5 років в органах місцевого самоврядування чи на керівних посадах на державній службі, а також одержати післядипломну освіту з державного управління.
Світлана ФЕДАС.