За цей час операторам надійшло понад 27 000 дзвінків.
Очільник області Віталій Коваль зазначив, що часто телефонують внутрішньо переміщені особи, які цікавляться щодо поселення, отримання Е-допомоги, роботи додатку ДІЯ, потребують роз’яснень щодо соціальних виплат тощо.
Люди також цікавляться, як записатися в тероборону, іноді скаржаться на перевізників, просять допомогти із контактами тих чи тих установ та організацій.
– Бувають і «цікаві» дозвонювачі із нестандартними питаннями. Наприклад, просять проконсультувати як здати товар в магазин, допомогти як записатися до лікаря або ж навіть скаржаться на шумних сусідів, – додав Віталій Коваль.
Працівники кол-центру оперативно надають відповіді на питання дозвонювачів або скеровують їх до відповідних установ. Звернутися можна за номером телефону 0 800 500 078.





