У травні 2002 року ми придбали холодильник з Німеччини, що був у вжитку, в магазині, що на вулиці С.Бандери у Рівному. Як кажуть, німці викинули, а наші підібрали і нам продали. На новий грошей не вистачило, тому і цьому були раді. Та через тиждень холодильник перестав працювати. Звернулися знову в магазин.
У травні 2002 року ми придбали холодильник з Німеччини, що був у вжитку, в магазині, що на вулиці С.Бандери у Рівному. Як кажуть, німці викинули, а наші підібрали і нам продали. На новий грошей не вистачило, тому і цьому були раді. Та через тиждень холодильник перестав працювати. Звернулися знову в магазин. Завідувачка та майстер прийняли холодильник, і ми були дуже вдячні, понадіялись на чесність і порядність працівників магазину і на якісний ремонт. Але ж ні, холодильник знову перестав працювати, і знову ремонт. За вісім місяців нам тричі довелося відвозити холодильник у магазин для ремонту. Врешті-решт наше терпіння скінчилося. Перед новорічними святами, коли холодильник зламався учетверте, ми вирішили його взагалі здати у магазин. Але нам відповіли, що назад його не приймуть і гроші не повернуть. Холодильник довелося ремонтувати власними силами. Ремонт обійшовся дорого, оскільки з'ясувалося, що попередні майстри ремонтували холодильник лише щоб скоріше віддати назад і протягнути час. Тому наша порада д ля інших — люди добрі, подумайте, краще пожити ще деякий час без холодильника, але зібрати достатньо грошей і купити новий. Хоча й дорожчий, зате надійний і з гарантією. Сім'я КОЧУБЕЇВ, с. Нова Любомирка, Рівенський район.
Від редакції: Як розповіла начальник відділу торгівлі обласного управління у справах захисту прав споживачів Марія Арсенюк, на вказаний у листі магазин на вулиці Степана Бандери та на інші рівенські магазини, що торгують побутовою технікою, що була у використанні, скарг від громадян багато. Проте задовольнити жодну з них і покарати продавців техніки, яка інколи вже за кілька годин після купівлі виходить з ладу, неможливо. — Законодавство не врегульовує торгівлю товарами, що були у вжитку, — говорить Марія Арсенюк. — У жодному документі не оговорено, що такий товар підлягає заміні чи на нього існує певна гарантія тощо. Єдине, що вимагається від продавців «секонд-техніки», так це вивісити на видному місці оголошення, що товар був у вжитку і що він обміну та ремонту не підлягає. Тобто продавець не зобов'язаний замінювати, ремонтувати чи взагалі повертати за неякісний товар гроші. Те що в деяких магазинах і надається певна гарантія — особиста воля їхніх власників. Деякі підприємці, які дорожать своїми клієнтами та хочуть привернути увагу нових, йдуть на те, що надають на той чи інший товар гарантію, власноруч беруться за його ремонт тощо. Звичайно, така система нас аж ніяк не задовольняє, але щось змінити на краще ми не в змозі, ми можемо вимагати у власників магазинів лише дотримання загальних правил торгівлі. З нашого управління вже не перший рік регулярно направляються у Київ прохання-пропозиції щодо врегулювання торгівлі това рами, що були у вжитку, але відповідних змін у законодавстві немає і досі.