Стан рівненських доріг викликав жваву суперечку у сесійній залі Рівненської обласної ради, коли дійшли до голосування за "Програму розвитку дорожнього господарства області".
Депутати один за одним запитували, коли ремонтуватимуть ту чи іншу дорогу. Навіть шляхи до райцентрів, не кажучи вже про віддалені села, у жахливому стані, нарікали обранці.
Начальник відділу якості, технічного контролю та нових технологій Служби автодоріг області Михайло Довгань зазначив, що з бюджету виділяють тільки 8% від потреби на ремонти доріг.
На запитання депутата Володимира Муляра про "новітню технологію", яку використовують дорожники, - чайник на палиці - пан Довгань відповів, що це їхній сором. Але, мовляв, коштів не вистачає.
Депутати нарікали на ремонт сарненської траси, на яку виділили сотні мільйонів гривень торік. Михайло Довгань заявив, що ділянку, яку здали в експлуатацію, ремонтував "Рівнеавтошляхбуд". Хоча не зовсім якісно, мовляв, ліпше наразі з підрядників ніхто не виконує робіт.
Депутати заявили, що рекомендуватимуть пана Довганя і всіх винних у неякісному ремонті та експлуатації доріг звільнити, додали, що потрібно краще писати тендерну документацію і відправити дорожників на навчання.
Керівник обласної ДАБІ Ігор Мічуда зазначив, що потрібні зміни до законодавства, бо нині інспекція не має повноважень перевіряти, як ремонтують дороги.
Депутати звіт дорожників не підтримали і вирішили ще раз розглянути питання - на наступній сесії.