Кіберполіція долучилася до інформаційної кампанії Нацбанку з протидії платіжному шахрайству.
Проєкт об’єднав навколо інформаційної кампанії близько 50 партнерів – це Нацбанк, Департамент кіберполіції НПУ, банки, платіжні системи, мобільні оператори, інтернет-магазини.
Кіберполіція стала основним партнером у зазначеному проєкті, оскільки, превентивна робота серед населення – є одним з пріоритетних завдань підрозділу.
Нині в Україні, як і у всьому світі, найпопулярнішим методом шахрайства з платіжними картками є соціальна інженерія – це коли люди самі переказують гроші аферистам або розкривають їм дані своїх карток. У зв’язку із карантинними заходами, українці все частіше стали обирати безготівкові платежі, розрахунки та покупки онлайн.
З’явилися й нові сценарії у шахраїв, які під виглядом державних органів обіцяють грошову допомогу через карантин і у такий спосіб виманюють дані платіжних карток. Тож, спільною метою кіберполіції та партнерів – є убезпечення громадян від злочинних дій шахраїв та підвищення фінансової обізнаності населення.
Розповідати про правила платіжної безпеки будуть на телебаченні, в радіоефірах, газетах, інформаційних порталах, у месенджерах та за допомогою SMS, у метро, на вокзалах і навіть у платіжках за електроенергію.
Інформаційна кампанія проходитиме в липні-серпні 2020 року в усіх регіонах України.