Ще й аванс платити за телебачення, якого немає?

4704 0

Ми у соцмережах:

Ще й аванс платити за телебачення, якого немає?

Минулого тижня в кількох будинках на вулиці Соборній у Рівному не було кабельного телебачення. Люди скаржаться — підприємство «Рівне-ТВМ» не забуває регулярно надсилати повідомлення, щоб заплатили авансом за користування телебаченням, а саме не може забезпечити якості надання цієї послуги.

Олександра Шевченко, яка проживає в будинку №291 на вул.Соборній, стверджує, що в їхньому будинку досить часто з невідомої причини гасне екран телевізора: — Я щомісяця за цю послугу плачу 42 гривні, заборгованості не маю, але кабельне телебачення нам постійно відключають. Так було торік, і цей рік розпочався з того, що минулого тижня впродовж чотирьох днів не було телебачення. За що ж тоді платимо? Обурює ще й те, що останнім часом нам почали надходити поштою повідомлення з проханням заплатити за кабельне наперед. Додзвонитися до «Рівне-ТВМ» неможливо — там постійно зайнято. Ми б хотіли змінити постачальника послуги, проте кабельним телебаченням, наскільки мені відомо, займається лише одна компанія. Заступник директора ТОВ-ТРК «Рівне-ТВМ» Микола Громов стверджує, що з будинку №291 на Соборній скарг до них не надходило, але того, що минулого тижня в кількох будинках не було телебачення, не заперечує: — Сигнал може зникати періодично, проте такі неполадки залежать не від нас, а від електропостачання і аварій, які зобов’язане ліквідовувати «Рівнеенерго». Могло бути й таке, що в квартирах світло і електропостачання є, але саме на тих внутрішньобудинкових мережах, що живлять наші кабелі, сталася неполадка і елекропостачання відключилось. Тиждень тому в цьому будинку, а також в кількох інших на вул.Соборній і справді протягом чотирьох днів не було кабельного телебачення. Знову ж таки нашої вини в цьому немає. Причина — серйозна аварія, що сталася з електромережами. «Рівнеенерго» затягнуло з вирішенням проблеми, тож і ми, відповідно, не могли відновити послугу раніше. Саме в цей період всі наші 15 телефонних ліній були перевантажені через численні дзвінки обурених споживачів. Проте зазвичай зв’язатися з нами — не проблема. Я особисто перевіряв, і в мене це зайняло не більше трьох хвилин. Окрім того, відключення від кабельного телебачення, а також від Інтернету, може відбуватися через крадіжку кабелів. Вони складаються з міді і є ласим шматочком для мисливців за кольоровими металами. Ми неодноразово зверталися з цього приводу в міліцію, проте це не дає результатів. Щодо оплати за наші послуги, то ще з 2008 року склалася стандартна схема, яка передбачає право на авансову оплату на місяць наперед, що ми й просимо робити наших споживачів.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також