Що спільного між тарифами та «Мерседесом»?

1907 0

Ми у соцмережах:

Що спільного між тарифами та «Мерседесом»?

Під час діалогу між Тетяною Казачек, яка виконує обов’язки директора «Теплотранссервісу», та Олегом Хомичем, членом міськвиконкому, виявилось, що рівняни оплачують витрати на бензин для її «Мерседеса». На думку п.Хомича, «неетично керівнику їздити на «Мерседесі» та ще й по 2000 літрів бензину марки А-95 у місяць на нього закладати в тариф на послуги теплопостачання». Про це він заявив під час засідання міськвиконкому минулої п’ятниці. У відповідь п.Казачек зауважила, що вона знає керівників, які їздять у набагато кращих авто, ніж її «Мерседес», куплений ще у 1998 році.

Олег Хомич ніяк не міг вгамуватись, засипаючи п. Казачек незручними запитаннями. Цей діалог тривав би довго, та обірвав його головуючий на засіданні секретар міськради Юрій Торгун, закликавши припинити «розбиратися з шинами до авто». Була восьма година ранку. Члени виконкому зібрались так рано, щоб таки визначитись із новими тарифами на послуги з постачання тепла та гарячої води, в обгрунтованості підвищення яких вони ще день тому засумнівались. Цього разу вони всі дружно підняли руки, погодившись із тим, що тарифи зростуть удвічі. Проти був лише вже згадуваний Олег Хомич. Щоправда, нові тарифи розглядатимуть і затверджуватимуть ще депутати міської ради. А ми тим часом пропонуємо ознайомитись з думкою Олега Хомича, єдиного члена міськвиконкому, який має окрему думку щодо цієї ситуації: — У «Теплотранссервісу» та «Комуненергії» різні економічні умови. У «Комуненергії» є лише п’ять котелень, решту вона орендує у «Теплотранссервісу» і платить за це 1,5 мільйона гривень на рік орендної плати. То чому в цих підприємств однакова плата за тепло і гарячу воду? Крім цього, у цих двох підприємств існує така надбудова, як «Торговий дім». Вона збирає плату за надані послуги. «Теплотранссервіс» платить за це «Торговому дому» 2% від обсягу реалізованого, а «Комуненергія» близько 400 тисяч гривень на місяць. Чому в одному й тому ж питанні різні підходи до оплати? Адже з цих 2% та ще 5% закладеної рентабельності у тарифах і набігають чималі суми, які повинні викласти люди зі своїх кишень. Що стосується пального для авто, яким їздить керівництво «Комуненергії» та «Теплотранссервісу», то тут теж виникають запитання. Адже на технологічні автомобілі підприємств у тарифі закладені значно менші обсяги пального, ніж на авто керівництва. Не думаю, що рівняни, оплачуючи комунпослуги, хочуть платити за «Мерседес» керівництва теплопостачальних підприємств. Не згоден я і з 85% адмінвитрат у тарифі, коли гаряча вода подається у нас лише півроку. У цьому випадку й адмінвитрат повинно закладатися лише 50%. Ще цікаво заглянути у тарифи, оскільки у них закладені ремонти на фасади котелень. Втім, сумніваюсь, що хтось із рівнян коли-небудь бачив у котелень міста оновлені фасади.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також