Що таке кваліфікований електронний підпис на ID-картці та як його вносити?

208 0

Ми у соцмережах:

Що таке кваліфікований електронний  підпис на ID-картці та як його вносити?

На сьогоднішній день майже 140 тисяч жителів області оформили ID-картки і отримали всі переваги, які надає зазначений сучасний паспортний документ.

Про це повідомляє Управління Державної міграційної служби в Рівненській області. 

В умовах спрямування державного курсу на діджиталізацію, реалізації урядового проєкту «Держава в смартфоні», мобільний додаток якого «Дія» вже запрацював з грудня минулого року, впровадження електронного документообігу, формування єдиного електронного сервісу послуг, які надає держава громадянам і бізнесу, постала об’єктивна необхідність стати власником біометричного паспорта для кожного свідомого громадянина.

Одним із вагомих аргументів є те, що відтепер громадяни України, які документовані ID-карткою, мають можливість отримати послугу з внесення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на безконтактний носій (чіп) ID-картки.

Кваліфікований електронний підпис - це аналог власноручного підпису у світі електронного документообігу. Він наділяє юридичною силою файл, створений на комп’ютері, який, як і підпис від руки, перетворює папір з текстом на офіційний документ. Його головні переваги – надійність та непідробність, адже електронний підпис – це набір цифрових даних, який суттєво відрізняється від того, який ви залишаєте цифровою ручкою на планшеті або у вашому паспорті.

Першим громадянином України, який 05 лютого цього року скористався безкоштовною послугою Міграційної служби став Президент України Володимир Зеленський. Кваліфікований електронний підпис було записано на новий паспорт у формі ID-картки Президента, отриманий замість старого паспорта-книжечки.

Запровадження послуги з внесення кваліфікованого електронного підпису на ID-картку надає можливість користуватися різноманітними електронними сервісами державних органів, отримувати адміністративні і банківські послуги, відкривати та вести бізнес тощо, незалежно від місця перебування та необхідності витрачати час на відвідання певних установ.

В Рівненській області послуга надаватиметься територіальними підрозділами УДМС безкоштовно та буде доступною для громадян України, які досягли 18-річного віку. Термін дії сертифікатів ключів КЕП становитиме 2 роки.

Наразі послугу можна отримати двома способами:
• одразу після отримання нової ID-картки – у територіальному підрозділі УДМС за місцем реєстрації особи;
• записати на раніше видану ID-картку – у будь-якому територіальному підрозділі ДМС, незалежно від місця реєстрації.

 

 

 

 


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також