SMM - це просування бренду в соцмережах Facebook, Twitter, Linkedin, YouTube, Instagram та інших. Це потрібно, щоб створити трафік на сайті, залучити клієнтів, побудувати позитивний імідж компанії тощо.
Ще через соцмережі бренд може спілкуватися з постійною аудиторією. Для роботи з користувачами в соціальних мережах наймають SMM-менеджера, яки дбає про репутацію бренду і висвітлює важливу інформацію. Ось які соцмережі були найпопулярнішими минулого року:
- YouTube - 25,7 млн користувачів;
- Facebook - 16 млн;
- Instagram - 14 млн;
- Facebook Messenger - 10 млн;
- LinkedIn - 3,2 млн.
Що належить до SMM
Ось що належить до SMM:
- Розробка стратегії бренду в соцмережах. Вона має відповідати маркетинговій стратегії компанії: досягати тих самих цілей, будувати відносини з цільовою аудиторією тощо.
- Створення контенту. Це можуть бути новини компанії, фото товарів, відгуки клієнтів, репост статей із блогу тощо.
- Реакція на інфоприводи. Коли трапляється важлива подія, бренд може в соцмережах висловити свою позицію щодо неї.
- Таргетована реклама. Компанія запускає платне просування публікацій, щоб збільшити охоплення та аудиторію.
- Аналітика. Усі бізнес-сторінки в соцмережах мають статистику. Це допомагає відстежувати успішність маркетингової кампанії та змінювати її, якщо потрібно.
Цілі SMM
Маркетинг у соцмережах допомагає досягти багатьох цілей - усе залежить від стратегії. Ось найпопулярніші завдання соцмереж для бізнесу:
- продаж товарів і послуг;
- пошук потенційних клієнтів;
- робота з лояльністю клієнтів;
- збільшення трафіку на сайті;
- розширення цільової аудиторії;
- збір відгуків;
- робота з негативними відгуками;
- відстеження трендів;
- підвищення впізнаваності бренду;
- дослідження попиту клієнтів.
Переваги соціальних мереж
Ось чому для цих цілей підходять соцмережі:
- бренд може спілкуватися з клієнтом безпосередньо;
- можна легко і швидко просувати контент;
- ви перебуваєте на одному майданчику з потенційним клієнтом, і тому вам простіше до нього "достукатися";
- ви можете стежити за конкурентами і використовувати цю інформацію у своїй роботі тощо.
Чому соціальні мережі важливі для бізнесу
Якщо в соцмережах є ваші потенційні клієнти, з ними простіше спілкуватися. Сторінка в соцмережах допомагає підвищити впізнаваність бренду і створити його імідж. Ще через таргетинг ви можете збільшити свою аудиторію.
Результати таргетингу залежать від декількох факторів, зокрема:
- який бюджет ви можете витратити на кампанію в соціальних мережах;
- якого ефекту ви очікуєте - наприклад, вам потрібно збільшити трафік на домашній сторінці або впізнаваність профілю;
- чи чули користувачі соцмереж про вашу компанію раніше;
- на якому етапі розвитку перебуває ваша компанія.
Не всім бізнесам потрібні соцмережі. Якщо вашої цільової аудиторії там немає, вам немає сенсу розвивати цей напрямок.