Що таке SMM і чому це не тільки постити котиків

148 0

Ми у соцмережах:

SMM

SMM - це просування бренду в соцмережах Facebook, Twitter, Linkedin, YouTube, Instagram та інших. Це потрібно, щоб створити трафік на сайті, залучити клієнтів, побудувати позитивний імідж компанії тощо.

Ще через соцмережі бренд може спілкуватися з постійною аудиторією. Для роботи з користувачами в соціальних мережах наймають SMM-менеджера, яки дбає про репутацію бренду і висвітлює важливу інформацію. Ось які соцмережі були найпопулярнішими минулого року:

  1. YouTube - 25,7 млн користувачів;
  2. Facebook - 16 млн;
  3. Instagram - 14 млн;
  4. Facebook Messenger - 10 млн;
  5. LinkedIn - 3,2 млн.

Що належить до SMM

Ось що належить до SMM:

  • Розробка стратегії бренду в соцмережах. Вона має відповідати маркетинговій стратегії компанії: досягати тих самих цілей, будувати відносини з цільовою аудиторією тощо.
  • Створення контенту. Це можуть бути новини компанії, фото товарів, відгуки клієнтів, репост статей із блогу тощо.
  • Реакція на інфоприводи. Коли трапляється важлива подія, бренд може в соцмережах висловити свою позицію щодо неї.
  • Таргетована реклама. Компанія запускає платне просування публікацій, щоб збільшити охоплення та аудиторію.
  • Аналітика. Усі бізнес-сторінки в соцмережах мають статистику. Це допомагає відстежувати успішність маркетингової кампанії та змінювати її, якщо потрібно.

Цілі SMM

Маркетинг у соцмережах допомагає досягти багатьох цілей - усе залежить від стратегії. Ось найпопулярніші завдання соцмереж для бізнесу:

  • продаж товарів і послуг;
  • пошук потенційних клієнтів;
  • робота з лояльністю клієнтів;
  • збільшення трафіку на сайті;
  • розширення цільової аудиторії;
  • збір відгуків;
  • робота з негативними відгуками;
  • відстеження трендів;
  • підвищення впізнаваності бренду;
  • дослідження попиту клієнтів.

Переваги соціальних мереж

Ось чому для цих цілей підходять соцмережі:

  1. бренд може спілкуватися з клієнтом безпосередньо;
  2. можна легко і швидко просувати контент;
  3. ви перебуваєте на одному майданчику з потенційним клієнтом, і тому вам простіше до нього "достукатися";
  4. ви можете стежити за конкурентами і використовувати цю інформацію у своїй роботі тощо.

Чому соціальні мережі важливі для бізнесу

Якщо в соцмережах є ваші потенційні клієнти, з ними простіше спілкуватися. Сторінка в соцмережах допомагає підвищити впізнаваність бренду і створити його імідж. Ще через таргетинг ви можете збільшити свою аудиторію.

Результати таргетингу залежать від декількох факторів, зокрема:

  • який бюджет ви можете витратити на кампанію в соціальних мережах;
  • якого ефекту ви очікуєте - наприклад, вам потрібно збільшити трафік на домашній сторінці або впізнаваність профілю;
  • чи чули користувачі соцмереж про вашу компанію раніше;
  • на якому етапі розвитку перебуває ваша компанія.

Не всім бізнесам потрібні соцмережі. Якщо вашої цільової аудиторії там немає, вам немає сенсу розвивати цей напрямок. 


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також