Майже в сотні багатоповерхівок «Рівнеоблводоканал» встановив інформаційні стенди для рахунків. Відсутні або поламані поштові скриньки у багатоповерхівках міста часто стають причиною того, що споживачі комунальних послуг невчасно отримують платіжки. Квитанції губляться, валяються під ногами, брудняться.
На підприємстві «Рівнеоблводоканал» підійшли до вирішення цієї проблеми з ентузіазмом — у найбільш проблемних під’їздах багатоповерхівок встановили інформаційні таблички з «кишенею» для рахунків. Тепер в обласному центрі будинків із подібним зручним ноу-хау майже сотня.
— Рахунки за послуги водопостачання та водовідведення розносять контролери нашого підприємства, — говорить заступник директора з комерційної діяльності РОВКП ВКГ «Рівнеоблводоканал» Микола Ткачук. — Вони відповідально ставляться до цього, адже ми зацікавлені, щоб кожен наш споживач вчасно отримав і, відповідно, оплатив рахунок.
Утім, трапляються непоодинокі випадки, коли у під’їздах рівненських багатоповерхівок поштові скриньки зламані або їх взагалі немає. Відтак працівнику, який розносить квитанції, нікуди їх вкинути. Тому керівництво підприємства вирішило у під’їздах таких будинків встановити спеціальні інформаційні таблички з «кишенями», в які контролери можуть покласти рахунки. Це і зручно для споживачів, і більш естетично.
Про зручність такого нововведення говорять і працівники підприємства, які вже почали розносити і розкладати в «кишеньки» інформаційних табличок рахунки за надані у листопаді послуги. Контролер відділу контролю за водокористуванням фізичних осіб служби обліку і реалізації води РОВКП ВКГ «Рівнеоблводоканал» Олена Свінтозельська пригадує, як раніше доводилося «гратися», аби акуратно покласти у поштову скиньку старого зразка квитанцію:
— Коли розносиш рахунки, завжди хочеш, щоб споживач його отримав у гарному й акуратному вигляді. Однак є поштові скриньки старого зразка, в які без спеціального ключа просто неможливо акуратно покласти ці корінці. Ми, звичайно, старалися це зробити, але не завжди виходило. Та й часу затрачалося… Тепер, коли з’явились ці інформаційні стенди з «кишеньками», все стало набагато простіше і швидше.
Не приховують задоволення і самі мешканці під’їздів:
— Мені дуже подобається. Рахунки тепер будуть лежати у спеціальному місці, не валятимуться на підлозі. І головне, що ніхто їх не викине, — розповідає пані Наталія, мешканка одного з під’їздів на вул. Відінській, 31, де теж встановили такий інформаційний стенд. — Хочеться вірити, що ці скриньки справді довго служитимуть мешканцям і вандали їх не зіпсують.
До слова, окремі голови місцевих ОСББ, в під’їздах будинків яких теж відсутні або поламані поштові скриньки, почувши про нововведення, почали звертатися до керівництва «Рівнеоблводоканалу» із проханням встановити такі інформаційні стенди.
Сергій ТКАЧЕНКО.