Сучасний український шоу-бізнес просто-таки набитий «зірками» без будь-якої музичної освіти, а часто — без будь-яких даних взагалі. Максимум — якась дитяча студія або музична школа. Проте в таких навчальних закладах звикли викладати музичну теорію в класичному розумінні. Але мода на поп-музику породжує пропозицію — нині масово почали з’являтися школи або студії естрадного співу, куди діти приходять з надією стати другою Ані Лорак. Одна з таких навчальних студій була створена ще тоді, коли та сама Ані Лорак ще пішки під стіл ходила. Тридцять років тому в рівненському Палаці піонерів (нині Палац дітей та молоді) музикант Ігор Перчук заснував естрадний ансамбль «Меридіан». Поступово колектив виріс до цілої школи — однієї з небагатьох структур, яка, навчаючи дітей, показує їм сучасну українську популярну сцену.
З нагоди ювілею в Палаці дітей та молоді шостого грудня організують концерт, на який запросять людей, котрі перші сценічні кроки зробили саме в «Меридіані». Власне, для молодого тоді Ігоря Перчука, ім’я якого згодом асоціюватимуть з поняттям «рівненський джаз», це теж були перші кроки — можливість реалізувати на сцені творчі задуми, вплітаючи всюди, де тільки можна, саме джазові імпровізації. Інша людина, яку завжди в ПДМ згадують при слові «Меридіан» — багаторічний його керівник Єлизавета Калінкіна, пам’яті якої й присвячують ювілейний концерт. — Хоча Єлизавета Миколаївна була людиною нелегкою у спілкуванні, це не робило її менш талановитою, — згадує нинішній керівник ансамблю «Вітамін» (дитячий склад «Меридіану») Ірина Бойчук. — Вона думала пальцями, сидячи за фортепіано. Все, чого досяг «Меридіан», а це перемоги у всеукраїнських та міжнародних фестивалях, виступи у 80-х роках в «Останкіно» — це заслуга Калінкіної. Вважає себе учнем Калінкіної і найвідоміша за останній час вихованка «Меридіану» Олена Синьчук, відома у столичній шоу-бізнесовій тусовці як Cherry, учасниця тріо «Помада» та підопічна Юрія Нікітіна: — З дитинства я не мала особливих здібностей. Та й прийшла я в «Меридіан» «за компанію» з Анітою Недзельською. У «Меридіані» завдяки Єлизаветі Миколаївні я здобула такий багаж знань, з яким легко потім навчалася в Національному університеті культури та мистецтв. Очевидно, більшість дітей, які приходять навчатися естрадного вокалу, мріють про «зіркову» кар’єру. Проте щоб дитина могла вийти на сцену, своєрідними продюсерами тут повинні стати батьки. Естрадний вокал — один з найдорожчих видів освіти. Адже молодому виконавцю потрібно мати якісні фонограми, часто — власні пісні, що коштує сьогодні недешево. А ще — поїздки на фестивалі та конкурси, з якими приходить сценічний досвід. — Бували випадки, коли талановитим дітям поїхати на конкурс або записати пісню допомагала адміністрація Палацу дітей та молоді, — розповідає керівник Школи естрадного мистецтва «Меридіан» Оксана Василакі. — Проте на всіх грошей не вистачить, тому тут основний тягар лягає на плечі батьків. Треба розуміти, що естрадне мистецтво — задоволення дороге. — Крім того, сьогодні глядач хоче на концертах не просто слухати музику, а бачити шоу, — додає Ірина Бойчук. — тому доводиться щось вигадувати. Ми, наприклад, добре співпрацюємо з юними танцюристками з «Лайту». Молодим співакам доводиться багато працювати не лише над піснями, а й над цим. Попри це, в «Меридіан» приходять молоді люди. Як кажуть викладачі, під впливом того-таки телевізора — хтось намагається бути схожим на Ані Лорак, хтось — на Тіну Кароль або Настю Каменських. Причому, останнім часом виявити свої вокальні здібності мають бажання все більше старших, 15-16-річних підлітків. Хоча починати вчитись, за словами Бойчук, варто років у десять. І хоча молодь під поняттям «естрадна музика» більше уявляє сучасну поп-музику, викладачі «Меридіана» наголошують, що намагаються вчити насамперед співати джазову музику. Очевидно, непогано це виходить у педагога Юлії Тимочко — відомої в музичних «тусовках» джазової вокалістки.