Скільки партії на Рівненщині витратили на рекламу Facebook

816 0

Ми у соцмережах:

Скільки партії на Рівненщині витратили на рекламу Facebook

Політичні сили, які працюють у Рівненській області, активно використовують соціальні мережі.

 Як повідомляє «Опора», найбільше коштів за період з 2 по 8 жовтня на платну рекламу витратили партії «Пропозиція», ВО «Свобода» та «За Майбутнє». 

Проаналізувати вартість коштів, витрачених на платну рекламу у Facebook та відповідний контент «ОПОРІ» вдалося з допомогою Бібліотеки реклами. Там можна отримати інформацію про загальні витрати сторінки за період з червня 2019 року по жовтень 2020 року. Однак, система не відображає точних даних про вартість реклами, якщо вона вартує менше 100$.

Сторінка обласної організації ВО «Батьківщина» – Батьківщина Рівненщини створена ще у травні 2014 року, налічує 2 927 підписників. Платну рекламу використовує рідко: за період із 25 червня 2019 року і до 8 жовтня 2020 року витрати на рекламу, пов’язану із соціальними питаннями або політикою становили 260$, за період з 2 жовтня 2020 року до 8 жовтня 2020 – 0$. Рекламувала партія лише 3 дописи цьогоріч – вітання з Днем міста Рівне, повідомлення про участь у місцевих виборах та ролик про Олега Дацюка – тоді ще потенційного претендента на посаду голови Здолбунівської міської громади від політичної сили.

Загалом у період виборчого процесу на партійній сторінці ВО «Батьківщина» розміщували інформацію про участь представників партії в теле-радіопрограмах, презентували кандидатів до міськради та облради, повідомляли про висадку дерев представниками партії у дендропарку мікрорайону «Ювілейний», висловлювали свою позицію щодо ситуації із палацом «Хімік» та щодо відмови Костопільської міської ТВК у реєстрації кандидатів у депутати та на посаду міського голови від політичної партії.

 

Сторінка ВО «Свобода» – Рівненська обласна організація створена у жовтні 2015 року, налічує 1 869 підписників. Партійна організація активно використовує платну рекламу. Так, за період із 25 червня 2019 року і до 8 жовтня 2020 року витрати на рекламу, пов’язану із соціальними питаннями або політикою становили 3 591$, за період з 2 жовтня 2020 року до 8 жовтня 2020 – 678$. Більшість дописів, розміщених на партійній сторінці у період виборчого процесу, партія рекламувала, зокрема, дописи про приїзд Президента, ініціювання проекту рішення про недовіру голові обласної державної адміністрації, конференцію з висування кандидатів від політичної сили.

Партійна сторінка Голос. Рівненська область була створена у червні 2019 року, налічує 1 557 підписників. За період із 25 червня 2019 року і до 8 жовтня 2020 року витрати на рекламу, пов’язану із соціальними питаннями або політикою становили 385$, за період з 2 жовтня 2020 року до 8 жовтня 2020 – менше 100$. Більшість платної реклами з партійної сторінки припадає на період цьогорічного виборчого процесу. Партія здебільшого просувала дописи про плани політичної сили як змінити місто, знайомила з кандидатами партії до Рівненської та Острозької міських рад.

У період виборчого процесу на сторінці партії комунікували з виборцями про те, як проводять агітаційну кампанію і де можна поспілкуватися із представниками Голосу, про акцію з висадки дерев у Квасилові, анонсували старт безпечного купання на Басівкутському озері, знайомили з командою у Рівненську міську та районну ради, проводили challenge на підтримку книгарень.

 

Сторінка обласної організації партії «Європейська солідарність» створена в лютому 2015 року, налічує 3 908 підписників. За період із 25 червня 2019 року і до 8 жовтня 2020 року витрати на рекламу, пов’язану із соціальними питаннями або політикою зі сторінки Європейська Солідарність. Рівненщина становили 1 213$, за період з 2 жовтня 2020 року до 8 жовтня 2020 – менше 100$. До квітня 2020 року зі сторінки рекламували здебільшого позицію народних депутатів щодо окремих питань, пізніше стали просувати дописи про діяльність місцевих партійців, заклики долучатися до команди та презентували деяких кандидатів на посаду очільників громад від політичної сили.

У період виборчого процесу на сторінці партії повідомляли про діяльність кандидатів від політичної сили – зустрічі з мешканцями кандидата на посаду міського голови Владислава Сухляка, ініціативи партійців з різних громад, наприклад, ініціативу дубенських партійців щодо встановлення попереджувальних фігур поблизу пішохідних переходів, розповідали про порядок голосування на місцевих виборах, знайомили з кандидатами на посади очільників громад та у депутати місцевих рад різних рівнів.

 

Сторінка Рівненщина ЗА Майбутнє створена у липні 2020 року, налічує 2 009 підписників. За період із 25 червня 2019 року і до 8 жовтня 2020 року витрати на рекламу, пов’язану із соціальними питаннями або політикою зі сторінки становили 2 014$, за період з 2 жовтня 2020 року до 8 жовтня 2020 – 274$. Рекламували дописи про членів команди, кандидатів на посади до місцевих рад різних рівнів. У період виборчого процесу на партійній сторінці повідомляли виборців про результати соціологічних опитувань, запуск «гарячої» поштової скриньки, результати судового оскарження реєстрації кандидатів від політичної сили у депутати Корецької міської ради, діяльність жіночого руху партії, безкоштовні юридичні консультації.

Сторінка НАШ КРАЙ Рівненщина утворена у лютому 2018 року, налічує 165 підписників. Платної реклами сторінка не використовує. Дописи у період виборчого процесу стосувалися здебільшого загальнонаціональних питань, висвітлювали позицію керівництва партії. Єдиний допис «місцевого» характеру – вітання з Днем міста Вараш.

 

Сторінка ОПОЗИЦІЙНА ПЛАТФОРМА – ЗА ЖИТТЯ. Рівне утворена у червні 2015 року, налічує
1 005 підписників. Платну рекламу не використовує. У період виборчого процесу на сторінці публікуються здебільшого дописи про позицію Вадима Рабиновича щодо тих чи інших питань, іноді – керівника регіональної організації партії Михайла Бузинарського, також повідомляли про партійну конференцію із висування кандидатів до місцевих рад.

 

Обласна організація політичної сили «Пропозиція» має дві сторінки – Пропозиція Рівненщина та ПроРівне.

Перша – створена у серпні 2020 року, налічує 129 підписників, використовує платну рекламу. За період із 25 червня 2019 року і до 8 жовтня 2020 року витрати на рекламу, пов’язану із соціальними питаннями або політикою зі сторінки становили 150$, за період з 2 жовтня 2020 року до 8 жовтня 2020 – 0$. Здебільшого просували дописи із співзасновником партії Борисом Філатовим, також оплачували рекламу із агітацією за Олександра Мензула – тоді ще потенційного кандидата на посаду міського голови Вараша від політичної сили. Загалом у період виборчого процесу на цій партійній сторінці розміщували інформацію про презентацію команди на Рівненщині, відвідання Борисом Філатовим Вараша, знайомили з окремими представниками команди на Рівненщині.

Друга сторінка створена у липні 2020 року, налічує 542 підписники. Саме ця сторінка більш активно наповнюється та використовує платну рекламу. За період із 25 червня 2019 року і до 8 жовтня 2020 року витрати на рекламу, пов’язану із соціальними питаннями або політикою зі сторінки становили 1 168$, за період з 2 жовтня 2020 року до 8 жовтня 2020 – 1 052$. Просували дописи про кандидатів у депутати Рівненської міської та обласної ради, розвиток освіти на Рівненщині, календарний план місцевих виборів, результати соціологічного опитування та конференцію з висування кандидатів. Також на сторінці партії повідомляли про результати судових оскаржень реєстрації кандидатів від політичної сили у депутати Корецької міської міської ради,а також розповідали для виборців проте, за що відповідає місцеве самоврядування, а за що – центральна влада та як заповнювати виборчий бюлетень.

Сторінка Сила і Честь. Рівненщина створена у вересня 2020 року, налічує 1 620 підписників. Платної реклами не використовує. У період виборчого процесу на сторінці публікувалися дописи про команду партії на Острожчині, Кореччині, Сарненщині, Рокитнянщині, Дубровиччині, Дубенщині, Костопільщині, Здолбунівщині та в інших населених пунктах, презентували кандидатів до Рівненської обласної ради, повідомляли про допомогу школам та публікували інформацію про накопичувальний рахунок партійної організації, на який приймають фінансову підтримку.

Сторінка Слуга Народу – Рівненщина
створена у березні 2020 року, налічує 831 підписника. Платної реклами не використовує. У період виборчого процесу на сторінці публікують інформацію про те, як заповнювати виборчий бюлетень, як висували кандидатів від політичної партії на місцеві вибори та у якому форматі презентували команду до облради. Часто на сторінці розміщують вітання зі святами, повідомлення про результати робіт в рамках президентської програми «Велике будівництво» та поширюють дописи Віталія Коваля – кандидата на посаду міського голови Рівного.

 

Відповідно до ч. 1 ст. 53, ч. 4 ст. 51 Виборчого кодексу України кандидат, партія (організація партії) – суб’єкти виборчого процесу можуть на власний розсуд здійснювати передвиборну агітацію, виготовляти матеріали передвиборної агітації за рахунок і в межах коштів свого виборчого фонду. Згідно з ч. 1 ст. 213 Кодексу організація партії, яка висунула виборчий список, кандидат у депутати, кандидат на посаду сільського, селищного, міського голови для фінансування своєї виборчої кампанії, в тому числі передвиборної агітації можуть утворити власний виборчий фонд.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також