Соціальний ролик учениці рівненської школи переміг у національній олімпіаді «Благаю, світись!»

727 0

Ми у соцмережах:

Соціальний ролик учениці рівненської школи переміг у національній олімпіаді «Благаю, світись!»

В Україні завершилась національна олімпіада «Благаю, світись!», у межах якої школярі знімали соціальні ролики про важливість використовувати світловідбивачі у темний період доби. Серед переможців змагання — Вікторія Теперик, учениця Hівненської гуманітарної гімназії. Переможниця олімпіади отримала від організатора олімпіади ОККО у подарунок iPhone 11, а гімназія — комплект зі 100 світловідбивачів для учнів.

У національній олімпіаді «Благаю, світись!» взяли участь понад 100 шкіл України. З усіх школярів було визначено лише 3 переможці, серед яких й учениця Hівненської гуманітарної гімназії Вікторія Теперик.

Школярі знімали соціальні ролики про світловідбивачі — зокрема? учні креативно розповідали та показували, як їх носити та чому це важливо. У своєму відео Віка Теперик розказала, що світловідбивачі, це не лише жилети, а й наліпки, браслети, а носити їх можна на одязі, або навіть причепити до самоката.

«Тема безпеки дітей на дорозі — пріоритетна для нашої гімназії. Діти вже з першого класу мають знати правила дорожнього руху. Ми пишаємось, що наші учні беруть участь у таких проєктах», — коментує перемогу учениці директорка Hівненської гуманітарної гімназії Зоя Володимирівна Макарчук.

«Будь-яка культура починається з дітей — ми раді, що так багато українських школярів долучилися до соціального проєкту та зняли ролики про світловідбивачі. Кількість аварій на дорогах України за участі пішоходів надзвичайно велика, тож школярі мають використовувати світловідбивачі, щоб безпечно йти до школи та повертатися додому. Ми впевнені, що найближчим часом школи знову повернуться до екскурсій, а світловідбивачі убезпечать рівненських школярів та зроблять дітей помітними у темний період доби та негоду», — коментує директор департаменту корпоративних комунікацій ОККО Ярослава Полякова.

Зазначимо, «Благаю, світись!» – ініціатива компанії «ОККО», що реалізується в межах щорічного проєкту «Благаю, живи! Безпека на дорозі». Старт даного етапу відбувся 22 жовтня 2020 року – на будівлі Національної бібліотеки імені В. І. Вернадського показали лазерну проєкцію – соціальний ролик про важливість використання світловідбивачів на дорозі у темний період доби.

____________________________________________________________________________________________

Довідка.

Мережа АЗК ОККО («Концерн Галнафтогаз») входить до складу OKKO Group та є однією з найбільших автозаправних мереж в Україні, що налічує 411 автозаправних комплексів. У структурі компанії діє також найбільша мережа закладів харчування в дорозі, які працюють під брендами Hot café, A la minute, Pasta Mia і Meiwei. Підрозділи компанії займаються реалізацією товарів через магазини на АЗК, продажем нафтопродуктів великим і малим гуртом, надають послуги з експертизи якості пального, зберігання і транспортування нафтопродуктів. У мережі ОККО діє 10 власних нафтобаз, 1 ГНС, 19 стаціонарних і мобільних лабораторій контролю якості нафтопродуктів. Акціонером і інституціональним інвестором компанії є Європейський банк реконструкції та розвитку. Для отримання додаткової інформації про компанію - https://www.okko.ua/


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також