Цілковитим провалом закінчився експеримент обласного транспортного управління щодо видачі квитків на безкоштовний проїзд у тролейбусі маршруту №6 пільговикам із сіл Обарів, Ставки і Городок. З 39 тисяч спеціально видрукованих квитків було використано лише трохи більше півтисячі.
Директор комунального підприємства «Рівнеелектроавтотранс» Степан Загиней бідкається, що таким чином ледь вдалося компенсувати поліграфічні затрати на виготовлення квитків. — Між тим, сама ідея експериментального нововведення спочатку здавалася більш ніж слушною, — розповідає Степан Загіней. — Ми друкуємо квитки і передаємо їх Рівенському районному управлінню соцзахисту, а воно, в свою чергу, розподіляє їх між пільговиками через сільради. Коли ж квитки повертаються до нас, райуправління соцзахисту згідно з їхньою кількістю перераховує нам відповідну суму за перевезення пільговиків. Спеціальні квитки «не спрацювали», а тому нам доветься знову працювати, як раніше. Начальник управління соціального захисту Рівенської райдержадміністрації Микола Паридуда теж не в захваті від результатів експерименту: — Передані нам тролейбусним підприємством квитки були розподілені між пільговиками Обарова, Ставок і Городка, вийшло по шість квитків на людину з розрахунку на місяць. Звичайно, комусь цього виявилося замало, а для когось квитки були зайвими. Але розподіляти квитки згідно з реальними потребами кожного пільговика ми не мали права. Як на мене, набагато доцільніша схема відшкодування пільгового проїзду мешканців району, за якою ми працювали раніше і працюємо зараз. А саме, гроші, які в нас для цього є, ми перераховуємо основним підприємствам-перевізникам. Зокрема, за те, що мешканці нашого району користуються тролейбусами на міських маршрутах у Рівному, ми щомісяця перераховуємо тролейбусному підприємству близько 5,5 тисячі гривень. Звичайно, ідеальним варіантом було б надання пільговикам адресної допомоги, але коли ще законотворці до цього дійдуть?