Спілкування з клієнтами шкодить здоров’ю

1155 0

Робота, пов’язана з регулярним спілкуванням з клієнтами, є причиною постійних стресів. До такого висновку дійшли психологи однієї з приватних клінік Великобританії.

Як показали результати проведеного ними опитування, у якому взяли участь 25 тисяч англійців, які представляють 26 різних професій, найбільше психологічне навантаження відчувають працівники бригад швидкої медичної допомоги, вчителі й соціальні працівники — інакше кажучи, ті, завданням яких є постійна робота з іншими людьми. Наступне місце за інтенсивністю стресу, що створюється роботою, займають продавці й менеджери. Крім того, вчені довели, що підвищення в посаді (яке, здавалося б, супроводжується збільшенням відповідальності і навантаження) знижує «робочий» стрес — чим вище людина піднімається кар’єрною драбиною, тим «простіше» вона ставиться до виконуваної роботи. Особливо чітко це виявляється в тому випадку, якщо працівник великої фірми або організації одержує адміністративну посаду, припиняючи пряму взаємодію з клієнтами.


Поділися з нами новиною! Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Коментарі (всі коментарі проходять модерацію)

Залиште вiдповiдь

Читайте також