03.02.2017 10:29 Адміністратор
1491
0
Четверте місце після семи етапів у загальному заліку Відкритого чемпіонату Аргентини зі спідвею посідає рівнянин Станіслав Мельничук. В активі нашого гонщика вже є перемога і три призові місця на окремих етапах. Про свої враження від Аргентини Стас розповів читачам «РВ».
— Аргентина — специфічна країна, чимось вразила, а чимось — ні. Щодо свого виступу, то й не думав, що підніматимусь на п'єдестал. Хоча кожну гонку намагаюся їхати по максимуму. Як результат — один етап навіть виграв.
— Твої головні конкуренти поляки, як вдалося їх випередити?
— У Байя-Бланці, де проходить більшість стартів, трек широкий, багато різних траєкторій. А в Карлос-Касаресі трек набагато менший, працює лише одна траєкторія. У фіналі я старт програв, але зміг на віражі вийти вперед, взяв потрібну траєкторію, і ніхто нічого мені вже не зміг зробити.
— Що скажеш про рівень аргентинських спідвеїстів?
— Немає легких заїздів, будь-хто може опинитися перед тобою. В цьому році не їздить їхній найкращий гонщик Коватті, немає ще кількох сильних спортсменів. Ніби гонщики не дуже високого рівня, але за усіма треба слідкувати.
— Наскільки незвично, коли в заїзді стартує не чотири, а п'ять гонщиків?
— По п'ять стартуємо в Байя-Блонці, де широка доріжка. У Карлос-Касаресі — по чотири. Не скажу, що незвично, бо в Жарновіце теж стартує по п'ять гонщиків, а в Пардубіце взагалі по шість.
— Що з технікою: ти, а також Віталій Лисак своїх мотоциклів не дочекалися?
— Так і залишаємося без власної техніки. Не знаю, чим це все завершиться. Маю надію, що вдасться все відправити назад в Україну, адже там багато запчастин, двигун, мотоцикл. Багато грошей у тих пакунках.
— А в чому причина затримки?
— Конкретної інформації ми так і не отримали. Ніби багаж затримали через його надмірну вагу. Ми не знали, що на людину можна ввозити лише 50 кг.
— Тобто виступаєте на позиченій техніці?
— Так. У минулому сезоні на мотоциклі, на якому виступаю я, змагався Коватті, він від'їздив 12 гонок. У цьому році я ще додав кілька змагань. І це при тому, що сервіс треба проводити через 5 стартів. Тому не знаю, чого від цього двигуна очікувати. Віталію Лисаку дістався значно гірший двигун, він намагається його налаштувати, але це непросто.
Найближчу гонку в Аргентині рівненські гонщики проведуть 4 лютого. Додому Станіслав Мельничук та Віталій Лисак повернуться 17 лютого.